Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Hvilken intimsåpe syns dere er best? Bruker både Asan, Dr.Greve og Lactasid
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 Jeg bruker bare Dr. Greve. Prøvde den nye Lactacyden som kom, hvor den skulle skumme, men jeg syns det er så forferdelig en lukt på Lactacyd, så jeg klarer ikke bruke den.. Nei, det er nok bare Dr. Greve som passer meg gitt.. :D
Gjest Samara Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 Har bare prøvd Dr.Greve Synes den er helt ok, men har ikke akkurat noe grunnlag for å uttale meg om de andre...
Barbie Skrevet 9. mai 2003 #7 Skrevet 9. mai 2003 Dr.Greve. Tidligere brukte vi Asan her i huset,men jeg synes egentlig luktet litt kvalmt. Barbie
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #8 Skrevet 9. mai 2003 lactacyd! Den rosa flaska.. Altså mildt parfymert. Var en undersøkelse en gang der det kom frem at den eneste intimsåpa som var ok å bruke daglig var lactacyd! Husker desverre ikke hva og når så jeg har ikke noe å vise til..
*nora* Skrevet 9. mai 2003 #10 Skrevet 9. mai 2003 Jeg bruker bare Dr. Greve nå, er kjempefornøyd med den! Brukte Lactacyd for "tusen" år siden, men da jeg oppdaget Dr. Greve var jeg ikke sen å bytte, synes Lactacyd lukter så rart/kvalmt...
ringblomst Skrevet 9. mai 2003 #11 Skrevet 9. mai 2003 Har brukt Asan, Lactacyd, men nå er det kun dr.Greve jeg bruker, som flere andre har svart, liker jeg best lukten og konsistensen på denne. ringblomst
Labella Skrevet 9. mai 2003 #12 Skrevet 9. mai 2003 Etter at Dr. Greve kom på markedet har jeg bare brukt den - de andre er så tyntflytende, synes jeg, DG har fin kosistens og lukt
Veslejenta Skrevet 9. mai 2003 #13 Skrevet 9. mai 2003 Jeg bruker femfresh. Den er helt ok! I Norge foretrekker jeg dr.Greve, men den er ikke å få tak i her tror jeg.
Gjest Zalomine Skrevet 9. mai 2003 #14 Skrevet 9. mai 2003 Jeg bruker lactacyd uten parfyme. Kjøpte Dr. Greve en gang, men jeg trur ikke jeg tålte den. I alle fall fikk jeg noen reaksjoner på visse plasser som aldri har kommet tilbake etter at jeg bytta såpe tilbake til Lacatcyd, så den holder jeg meg til.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #15 Skrevet 10. mai 2003 For meg er det KUN Dr.Greve som duger. Har brukt både Lactacyd og Asan tidligere, men de gjorde ting bare vondt værre så da gikk jeg over til bare vann. Men da Dr.Greve kom prøvde jeg den (fordi jeg har god tro om Aloe Vera), og jeg er bare superfornøyd med den.
Gjest Julie i.i Skrevet 10. mai 2003 #16 Skrevet 10. mai 2003 Vivag. Koster ca 60 kr, men er godt fornøyd med den. Julie.
Joplaya Skrevet 10. mai 2003 #17 Skrevet 10. mai 2003 Brukte bare Asan tidligere. Men sambo likte ikke lukten, så da gikk han ut og handlet en dag og kom hjem med dr greve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå