Gå til innhold

Størrelse

Katlina

Anbefalte innlegg

Jeg har i lang tid gått og tenkt på å legge inn sillikon implantater, og er nå 100% sikker på at jeg vil. Jeg er bare så usikker på hvor mange ml jeg skal ta.. Har en (kanskje uberettiget) frykt for at legen skal overtale meg til å ta en størrelse jeg ikke r komfortabel med.

Jeg har normalt små bryster i bh str 70C (det hørest kanskje ikke lite ut, men før jeg fant ut min riktige omkrets str vekslet jeg mellom 75A og 75B, og de fleste vil nok gjette jeg er en stor A) Jeg er 171 cm høj og veier ca 58 kg.

Ønsker ikke å få så store bryster at det er opplagt fake, ikke at det er noe feil med det, men mitt ønske er bare å bli litt mere kvinnelig. Kanskje i en cup str økning? eller 1 1/2?

Jeg tenker meg at det kanskje skal ligge rundt de 200 ml i hver.. hva tror dere?

Er også litt i tvil om hvilken profil jeg skal velge.. er rimelig fornøyd med formen på mine, de er nesten helt runde (Sett forifra ) og sitter der de skal..

Nå er det også sånn at jeg og min kjære skal begynne å "produsere" en liten bebis om et lille års tid, så fornuftig sett er det kanskje best å vente til etter amminga og det hele? Kanskje ser man også helt annerledes på ting da..

Uff.. det ble mange spørsmål.. Tusen takk for tiden din, du leser av dette inlegg og jeg blir veldig takkemmelig for svar!

(Tusen takk for at du guidet meg hit Mille-mor og for svaret ditt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...