Sarah_83 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hei. Nå nærmer bikinisesongen seg med stormskritt. Det er alltid noe å få angst av. Jeg er en helt vanlig slank jente, men litt musker hadde gjort seg for å se litt strammere ut. Er ikke den mest aktive for å si det sånn og er lei av å være bleik fiskebolle. Noen som har super effektive øvelser man kan gjøre hjemme for lår og rumpe spessielt? Har en sånn treningsball, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den. Mageøvelser er greit da. Gjerne tips her å- kan bare vanlig situps lissom. men trenger noen killer øvelser for lår og rumpa sånn at jeg kan vise meg i bikini i sommer. Kom igjen da.... Deres beste tips. Jeg trenger de sårt.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Du er en vanlig slank jente sier du? Da er det vel ikke noe problem å slenge på seg bikinien? Ang treningsball: Kjøp en bok, eller et ukeblad som har med noe treningsbilag om ball. Det er veldig greit å ha ordentlige beskrivelser og bilder så man får gjort øvelsene riktig. Lår og rompe: Knebøy, utfall og markløft. Bolledeig la ut noen fine linker med filmsnutter i en annen tråd. Noe om trening hjemme, søk på det du!!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 en super øvelse til magen: legg deg på ryggen, ta ballen mellom bena og løft bena opp og ned mens du holder på ballen dette er helt sykt tungt, og i mitt hode tilsier det da at det må være litt effektivt markløft, knebøy og utfall er det viktigste du kan trene hvis du vil forandre lår/rumpe da kan du stille deg mot en vegg, med ballen mellom deg og veggen og ta knebøy slik
Sarah_83 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 takk for tips- tar gjerne imot fler
Serenity88 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Ikke for rumpe/lår da men... Jennifer Aniston gjør dette for sine killerarms... Stå med armene ut til siden, ruler disse i små sirkelbevegelser i 1min, 30sek pause og dette tre ganger, så gjør det du samme men lager sirklene den andre veien. Øvelsen tar ca 10min. og det blir veldig tungt etterhvert!
~Minni~ Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Her finner du noen tips til trening med ball. Ellers så synes jeg selv at "planken" (forklaring) fungerer bra for de rette og skrå magemusklene.
Ladylike Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 (endret) Visit My Website På Olympiatoppen sine sider er det mange bra øvelser, som også er godt illustrert:) linken over. Lykke til:D Endret 16. april 2008 av Ladylike
Gjest Bolledeig Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 (endret) Hei. Nå nærmer bikinisesongen seg med stormskritt. Det er alltid noe å få angst av. Jeg er en helt vanlig slank jente, men litt musker hadde gjort seg for å se litt strammere ut. Er ikke den mest aktive for å si det sånn og er lei av å være bleik fiskebolle. Noen som har super effektive øvelser man kan gjøre hjemme for lår og rumpe spessielt? Har en sånn treningsball, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den. Mageøvelser er greit da. Gjerne tips her å- kan bare vanlig situps lissom. men trenger noen killer øvelser for lår og rumpa sånn at jeg kan vise meg i bikini i sommer. Kom igjen da.... Deres beste tips. Jeg trenger de sårt. Helkropps treningsprogram Sånn, det burde gjøre susen Endret 16. april 2008 av Bolledeig
Gjest Gjest_Viktoria_* Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Vet du om noen øvelser for rumpe og bakside lår? Trener knebøy og utfall, men føler ikke at bakside lår og rumpe blir trent.. Kan jo hende det gjør det da men. Driver med hjemmetrening, så øvelsene må kunne gjennomføres uten apparater (har manualer hjemme).
Gjest Bolledeig Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Knebøy tar, men strake markløft tar mer se link i forrige innlegg.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Et par øvelser med gymball som tar bra. Nr. 1: Ligg på rygg med bena (fra kneet og framover, jo lengre fram jo tyngre) på ballen og armene liggende ned ved siden av deg. Løft opp baken slik at kroppen er strak. Tell til fem, ta en liten pause og gjør øvelsen igjen. Nr. 2: Knebøy ved hjelp av ball. Stå mot en vegg med ballen bak ryggen og ta knebøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå