Jojo Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hei alle sammen! Lenge siden sist. Jeg sittet og grinet i hele går, i natt og i dag. Jeg har møtt en gutt på en fest lørdag for en uke siden, jeg la ikke noe særlig merke til ham den kvelden. Vi bare danset og danset vi sa til hverandre hva vi het og hvor vi bor da.. HAn ga meg visttkortet sitt etter 24 timer sendte jeg mld, og sa "takk for danset i går, du var hyggelig" Han sendte tilbake etter noen timer og takk det samme, det var liksom koslig der, men følte at det var en sånn kjemi mellom oss to hva med om vi møtes i morgen eller overimorgen?". overimorgen passet meg. Vi møttes på tirsdagen. Det var den herligste daten jeg noengang hatt, eller ikke :gråte: For alt føltes perfekt. Vi gikk og gikk og pratet, satte oss ved aker brygge ( bor i Oslo) og kysset og pratet om alt. det har gått tre timer, jeg frøs og han foreslo at vi skulle gå hjem til ham å lager te eller mat til meg. Syntes det var ok, ( for første gang i mitt liv jeg ble med en hjem etter første daten.) Han kaffe, vi hørte på kjærlighetssang. etter ca to timer hos ham dro vi hjem til meg, vi laget mat spiste, han hjlp meg med oppvasken. vi tok det rolig på sofaen. Før vi la oss, og gjett hva som skjedde?? Vi elsket. Det ble morgen alt var perfekt, han var verdens hyggeligste og snilleste mann. og sexieste da. Jeg skulle på skole. Vi drakk kaffe og tok bussen til byen. Han hold meg rundt, hele tiden som om vi var et par lenge. Han sa "har du mulighet til å treffes på torsdag i byen på en kafe?" Jeg sa jeg har egentlig fri på torsdager. Han sa jeg sender deg mld etter på om klokkeslett og sånt. Vi møttes på torsdagen, det var fint vær vi gikk til Akershusfestning og var der en stund og så gikk vi inn i en kafe, spiste litt. Han skulle gjøre en del ting og var trøtt, så han sa jeg tror jeg skal hjem alene etterpå og vi kan heller møtes på tirsdag. Jeg syntes det var ok, jeg måtte lese selv. Kom hjem sendte melding til ham. " dine gode egenskaper er mange, men det at du er snill og hyggelig liker jeg veldig, takk for en fin dag" Takk det samme, skriver han tilbake. Det er fredag, han skulle reise bor til hgelgen. Sendte mld, "god tur når du skal reise etter på, vet ikke hva du har gjort med meg, men jeg tenker på deg mye klem" Etter en time " du er skikkelig søt, snill og veldig flott, men jeg kjenner at kjemien ikke er som den utvikler seg til noe kjæresteforlhold, jeg beklager å skuffe deg, men jeg må være ærlig om hva jeg føler, håper det går bra" Det går ikke bra nei, jeg vet ikke som plutselig skjedde og det er det jeg vil at dere på kvinneforum hjelper meg å finne ut av. I begynnelsen sa jeg bare " Takk, jeg kunne ikke se hva som gikk i feil rening hittil og kan ikke derfor bestemme hva som utvikler seg eller ikke. hadde lyst til å bli kjent med deg, men du ikke har lyst til det å mener at vi ikke kan treffes mer, så er det ingen vits i" han sendte " Takk for en fin mld. Det blir ikke flere møter mere, men om jeg ser deg tilfeldig igjen blir jeg glad, du kan beholde CDen som gave klem" ( lånte cd fra ham). Jeg kan ikke beholde CDen den kommer til å minne meg om ham. Det gjør vondt, og det merkelige hvorfor. jeg kjenner jo ham knapt. Jeg sa jeg sender CDen tilbake, eller takk at du vil at jeg skal beholde. Den kommer til å minne meg om deg, og siden jeg skal glemme deg må du få den tilbake, han det går bra. Sendte CDen og et brev til ham i går, men da jeg kom hjem så jeg at det var bare emblasjen jeg sendte for CD var forsatt hjemme. Any jeg sendte en mld der jeg forklarer det og sa jeg sender det snarest muli. Og så sendte jeg mange andre mld sa hva som skjer og spurte hva som gikk galt og jeg tror jeg dreit meg ut, men da tenkte jeg hvilken rolle spiller det jeg har mistet prince charming. Nå skrev jeg brev til ham, og vil sende det med CDen. Jeg vet ikke hva som skjer og hva jeg gjør eller hvordan jeg kan komme meg over det. Eller hva som kan ha gått feil. Jeg er helt ødelagt jeg vet ikke hvorfor. Hjelppppppp!!! Takk, ganske lang mail, men jeg måtte detaljere sånn at dere forstår historien.
Gjest lillebøll Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Men i alle dager, to brev og en haug med meldinger? Du skremmer jo fyren laang vei..
Jojo Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Men i alle dager, to brev og en haug med meldinger? Du skremmer jo fyren laang vei.. Han vil ikke treffe meg uansett så, spiller det noen rolle? Forslag?? Takk
Gjest lillebøll Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg synes det spiller en rolle. Fra å være hun søte det ikke klaffet med til å bli hun gærne han helst vil unngå
Gjest gode råd er dyre Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Tror nok han har utnyttet din forelskelse (svak i gjerningsøyeblikket) for å få seg et nr. Bli heller forbannet istedet for å "gråte" over en drittsekk!
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Men i alle dager, to brev og en haug med meldinger? Du skremmer jo fyren laang vei.. Det er vel trøst hun trenger nå, ikke formaninger om hva hun har gjort galt. Og han har alt gjort det slutt. Jojo, jeg skjønner at du er skuffet og lei deg. Du ble forelsket og hadde tro på at dette skulle bli et forhold. Dessverre var ikke han forelsket i deg. Det tror jeg er noe de fleste opplever en eller flere ganger i løpet av livet. For din del er det nok bra at du ikke kjente han så lenge. Da har du færre minner og jeg tror det kan være lettere for deg å legge han bak deg.
Gjest lillebøll Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Det er vel trøst hun trenger nå, ikke formaninger om hva hun har gjort galt. Og han har alt gjort det slutt. Hvordan kan han ha gjort det slutt vis de aldri ble i lag? Et formanende ord skader vel heller aldri når man er i ferd med å framstå som gal
Jojo Skrevet 12. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2008 Det er vel trøst hun trenger nå, ikke formaninger om hva hun har gjort galt. Og han har alt gjort det slutt. Jojo, jeg skjønner at du er skuffet og lei deg. Du ble forelsket og hadde tro på at dette skulle bli et forhold. Dessverre var ikke han forelsket i deg. Det tror jeg er noe de fleste opplever en eller flere ganger i løpet av livet. For din del er det nok bra at du ikke kjente han så lenge. Da har du færre minner og jeg tror det kan være lettere for deg å legge han bak deg. Tusen takk, Bellatrix. Du er super Jeg tror jeg må bare ta meg sammen og innse at det var et forhold det ble ikke noe av som alle andre forhold. Takk igjen for ditt trøst, jeg trengte det.
Jojo Skrevet 12. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2008 Tror nok han har utnyttet din forelskelse (svak i gjerningsøyeblikket) for å få seg et nr. Bli heller forbannet istedet for å "gråte" over en drittsekk! Du har nok rett i idet. Takk
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Hvordan kan han ha gjort det slutt vis de aldri ble i lag? Et formanende ord skader vel heller aldri når man er i ferd med å framstå som gal Teknisk sett så var de aldri sammen, men jeg tror Jojo følte at han gjorde det slutt. Og jeg er enig i at hun tok litt av i ettertid, men jeg tror likevel det var trøst hun ville ha da hun skrev inn hit.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk, Bellatrix. Du er super Jeg tror jeg må bare ta meg sammen og innse at det var et forhold det ble ikke noe av som alle andre forhold. Takk igjen for ditt trøst, jeg trengte det. Takk og bare hyggelig å kunne trøste.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Jeg vil nok ikke gå så langt som til å kalle det dette kjærlighetssorg. Det er vel heller skuffelse over at noe som virket så bra plutselig ikke eksisterte allikevel. Det går fort over, dette her. Opp med hodet. Han du skal ha er nok rett rundt hjørnet.
Gjest jojo Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Jeg vil nok ikke gå så langt som til å kalle det dette kjærlighetssorg. Det er vel heller skuffelse over at noe som virket så bra plutselig ikke eksisterte allikevel. Det går fort over, dette her. Opp med hodet. Han du skal ha er nok rett rundt hjørnet. Vel, det er det da forsto jeg nå. Og det var en annen stakkars kar som jeg skulle møte som jeg møtte denne drittsekken som avviste daten fordi han ble plaget av xen som ringte og maste om å få ham tilbake. Ble forbanna av det fordi han avviste flere dater før, fordi han måtte jobbe overtid og fattern var syk og slike ting, så jeg tenkte "fyren ungår deg på tide å gå videre", men jeg sendte mld til ham i dag for det. Han skrev tidligere at han liker meg veldig godt og savner å være sammen med meg ( vi hadde datet en gang før). Så følgene er meldingene vi vekslet i kveld, tross det som skjedde i forkant: Meg: Hei! hvordan går det med Tromsøgutten?, smil han: Hei, hei, alt bra her. hvordan har du det, blunk Meg: Bare bra, smil Han: hva gjør du i helgen,blunk uff dårlig vær ute... Ja, ikke sant, skikkelig dårlig vær. Nei, jeg skal bare lese til prøver og sånt, enn du? Blir vel mest hjemme, skal jobbe litt overtid i morgen til, det liker jeg ikke Uffda, men hvordan går det med deg ellers nå, du var ikke i særlig godt humør sist, det med exen og sånt, blir dere sammen igjen? Neida blir ikke det, det går bra nå, har du barna i helgen? ja, men er fri på mandag og tirsdag vi kan jo møtes, da? Ja, det går fint Når kan jeg komme på besøk til deg. i kveld, litt spøk da, nei du kan vel komme til meg på tirsdag og se hvordan jeg bor. I wish tonight, (he is a big joker as person), det blir koselig på tirsdag vet du, kyss, håper du var her nå, kyss. ( han prøvde seg ikke på meg ellers på første daten, det var meg som kysset han. Jeg tror det blir det hvis vi først møtes Det blir det, I know, smiiil ...... ...... ..... Koser du deg, kyss Tja er glad at hodepinrn fra i går er over, slapper av med musikk og små titter på tven sammen med ungene, ( er 26 selv og har 2g på 4 0g 5, Han 35 og ei datter i på 6 i utlandet) Fint, vennen, gått å høre, kyss ,... Han nå kjeder jeg meg litt, får vel trene litt da, smil Ja, det må du, nå som det er litt kaldt trenger man litt trenning, vi ringes i kveld da vennen., Ringer du meg eller skal jeg i åttetida.? Klemz Ja er hjemme vi ringes ble åttetida han ringte, pratet en times tid mye spøk og mange spørsmål fra ham som vanlig. Jeg svarte det meste, men det var vanskelig spørsmål om exer og sånt. Anyway han skulle opp tidlig så han måtte legge seg å heller ringe meg i morgen på samme tid og syntes det var koslig å prate med meg. Han møtte jeg på Kar Johans gate på vei hjem fra et utested sammen med andre venninner. Han syntes jeg hadde fint smil og lurte på om vi kunne ta en kopp kaffe en dag, jeg ga numret mitt og sa send mld så får vi se hva som skjer. Han er ganske kjekk, selv om han ikke har så mye hår. Jeg har ikke vært på datesystemet på lenge, så jeg er litt ute av spillet fortiden. Gode tips o hvordan man går i slike situasjoner. Takk, lange innlegg, typsk meg :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 Vel, det er det da forsto jeg nå. Og det var en annen stakkars kar som jeg skulle møte som jeg møtte denne drittsekken som avviste daten fordi han ble plaget av xen som ringte og maste om å få ham tilbake. Ble forbanna av det fordi han avviste flere dater før, fordi han måtte jobbe overtid og fattern var syk og slike ting, så jeg tenkte "fyren ungår deg på tide å gå videre", men jeg sendte mld til ham i dag for det. Han skrev tidligere at han liker meg veldig godt og savner å være sammen med meg ( vi hadde datet en gang før). Så følgene er meldingene vi vekslet i kveld, tross det som skjedde i forkant: Meg: Hei! hvordan går det med Tromsøgutten?, smil han: Hei, hei, alt bra her. hvordan har du det, blunk Meg: Bare bra, smil Han: hva gjør du i helgen,blunk uff dårlig vær ute... Ja, ikke sant, skikkelig dårlig vær. Nei, jeg skal bare lese til prøver og sånt, enn du? Blir vel mest hjemme, skal jobbe litt overtid i morgen til, det liker jeg ikke Uffda, men hvordan går det med deg ellers nå, du var ikke i særlig godt humør sist, det med exen og sånt, blir dere sammen igjen? Neida blir ikke det, det går bra nå, har du barna i helgen? ja, men er fri på mandag og tirsdag vi kan jo møtes, da? Ja, det går fint Når kan jeg komme på besøk til deg. i kveld, litt spøk da, nei du kan vel komme til meg på tirsdag og se hvordan jeg bor. I wish tonight, (he is a big joker as person), det blir koselig på tirsdag vet du, kyss, håper du var her nå, kyss. ( han prøvde seg ikke på meg ellers på første daten, det var meg som kysset han. Jeg tror det blir det hvis vi først møtes Det blir det, I know, smiiil ...... ...... ..... Koser du deg, kyss Tja er glad at hodepinrn fra i går er over, slapper av med musikk og små titter på tven sammen med ungene, ( er 26 selv og har 2g på 4 0g 5, Han 35 og ei datter i på 6 i utlandet) Fint, vennen, gått å høre, kyss ,... Han nå kjeder jeg meg litt, får vel trene litt da, smil Ja, det må du, nå som det er litt kaldt trenger man litt trenning, vi ringes i kveld da vennen., Ringer du meg eller skal jeg i åttetida.? Klemz Ja er hjemme vi ringes ble åttetida han ringte, pratet en times tid mye spøk og mange spørsmål fra ham som vanlig. Jeg svarte det meste, men det var vanskelig spørsmål om exer og sånt. Anyway han skulle opp tidlig så han måtte legge seg å heller ringe meg i morgen på samme tid og syntes det var koslig å prate med meg. Han møtte jeg på Kar Johans gate på vei hjem fra et utested sammen med andre venninner. Han syntes jeg hadde fint smil og lurte på om vi kunne ta en kopp kaffe en dag, jeg ga numret mitt og sa send mld så får vi se hva som skjer. Han er ganske kjekk, selv om han ikke har så mye hår. Jeg har ikke vært på datesystemet på lenge, så jeg er litt ute av spillet fortiden. Gode tips o hvordan man går i slike situasjoner. Takk, lange innlegg, typsk meg :gjeiper: ......WHAT? skjønte ikke helt jeg.....er dette samme fyr som du snakker om helt i begynnelsen av tråden??? samme fyr som i karl johans gt??....dette ble litt for merkelig. Ble litt poppis feeling over det hele rett og slett.
Gjest Jente37 Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 Men i alle dager, to brev og en haug med meldinger? Du skremmer jo fyren laang vei.. Helt enig. Herregud...
Crash Skrevet 13. april 2008 #17 Skrevet 13. april 2008 (endret) Hvor gamle er dere? Edit: Så nå at du hadde skrevet det.. 26 og 35, og dere har barn? Stemmer virkelig det? Endret 13. april 2008 av Miros
Gjest jojo Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 ......WHAT? skjønte ikke helt jeg.....er dette samme fyr som du snakker om helt i begynnelsen av tråden??? samme fyr som i karl johans gt??....dette ble litt for merkelig. Ble litt poppis feeling over det hele rett og slett. Nei, det er ikke samme fyr som dumpa meg nei. Men en annen som jeg ble kjent med før jeg møtte han andre. Skulle møte han fra Tromsø på tirsdag, men "eksen plaget ham" og han var i dårlig humør. Fordi han avviste flere dater før, tenkte jeg at han ikke ville møtes. Og derfor meldte jeg han fra Stavanger. Det gikk ikke så bra som jeg sa med Stavangerfyren. Jeg sendte melding til han fra Tromsø, og spurte hvordan han hadde det og sånt, så det var de meldingene vi sendte til hverandre som jeg skvev i forrige innlegg. Fyren er intressert som han sier og jeg liker ham, (tross håret hans). Men han tar ikke inititiv til noe og jeg mistenker hva han egentlig tenker. Traff ham halvannen måned siden og hadde en date 19.03 og det gikk fint. Siden det har vi bare meldte oss og av og til snakket i tlf. Han kommer hjem til meg på tirsdag. Hvis jeg kysser ham er jeg redd at han tror at jeg er ute etter bare det fysiske og hvis ikke tenker han da kanskje at jeg er rar. Som sagt var ute av datesystemet ganske lenge og vet ikke hva jeg gjør egentlig.
Gjest jojo Skrevet 13. april 2008 #19 Skrevet 13. april 2008 Hvor gamle er dere? Edit: Så nå at du hadde skrevet det.. 26 og 35, og dere har barn? Stemmer virkelig det? Ja, det stemmer. Er det uvanlig?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #20 Skrevet 13. april 2008 oki, Jojo.. Spør man på KG, får man også svar... Ja, du tok helt av etter den fyren 'dumpet' deg etter to dater.. Og for din egen integritets skyld, ville jeg ikke vært mer despo uansett hvor mye eller lite du kommer til å like han... Klart det var trist han avviste deg. Det stinker. Men slik er dating gamet også... Min tolkning, etter å ha lest tråden: Du høres en smule desperat ut... Den ene og den andre og tenkstmeldinger, vurderinger i forhold til hår ikke hår også videre.. Ta det med ro, høres ut som det beste rådet jeg kan gi. klart han fyren fra "karl Johan" kjente despo vibbene dine, og derfor trakk seg ut (i tillegg til at han kanskje har sin egen historie som gjør det vanskelig å binde seg...)... Han som avlyser og avlyser, og klager over eksen (også ble det litt forvirrende at du har vært i Oslo, Stavanger og Tromsø på tre dager her ser det ut som..).. han får du bare løøøøøøøøøøøøøøøpe fra asap. Ingen god vibbe der, and you are better off without. Du er 25 år. Ta deg litt tid til å finne mr charming, og ikke bare bruke tiden din på masse tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå