Gjest treningsinteressert Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg lurer på hvilke muligheter/erfaringer andre her inne har med trening i arbeidstiden, eller rett før/etter arb.tid, og på hvilke måter arb.giver evt legger til rette for og sponser trening? Min samboer jobber i et oljeselskap, de har et velutstyrt treningsrom på jobben, som de kan bruke i arb.tiden, uten å trekkes i lønn! Og uten at det har noen skattemessige konsekvenser, så vidt jeg kjenner til, for arbeidstaker. Min arb.giver sponser litt av tren.kortet mitt på et treningsstudio, men krever at trening gjøres totalt på fritid, ikke i deler av arb.tiden. Jeg tror det er 100 kr de sponser i mnd, per ansatt med treningskort.
Reveal Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Min arbeidsgiver- eller det vil si bedriftsidrettslaget- sponser oss med 1500.- pr år for trening- forutsatt medlemskap på treningssenter (valgfritt). I tillegg har vi muligheten for en ukentlig spinningtime, fotballtrening og nå er det også snakk om å starte et bedriftsidrettslag i håndball. Jeg har forhandlet meg frem til 1 time trening i arbeidstiden pr uke. Har store planer om å forhandle om å øke denne.
Gjest Evine Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg har sponset medlemsskap på treningssenter - i tillegg har vi drøssevis av tilbud innen bedriftsidrett. Men selve treningen foregår på fritiden .. kun vanlig kontorgym eller yoga foregår i arbeidstiden.
Rosalie Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg har sponset treningsavgift på senter, samt at vi har styrkerom i kjelleren på bygget hvor jeg jobber. All trening foregår på fritiden.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg har forhandlet meg frem til 1 time trening i arbeidstiden pr uke. Har store planer om å forhandle om å øke denne. Hva sa du til arbeidsgiver da? Hvorfor gikk arb.giver med på å la deg trene i arb.tia? Trekkes du i lønn for denne timen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå