Gå til innhold

Blir du flau når noen gjør noe pinlig på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg; jeg må se vekk så pinlig synes jeg det kan være.

Eksempler:

Når noen gjør en latterlig dårlig audition på norske talenter/idol.

Når nordmenn intervjuer utlendinger på dårlig engelsk.

Når noen blir lurt på en pinlig måte med skjult kamera (fjernstyring på senkveld, borat osv)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Det er ikke jeg som gjør det dårlig eller som blir lurt.

Skrevet

Ja det blir jeg. Blir flau dersom "hallodaman" eller nyhetsoppleseren mister stemme, begynner å le, begynner å hoste eller bildet de skal vise ikke kommer slik at de ikke vet hvor de skal se o.l. Da blir jeg flau på vegne av dem. :fnise:

Det samme gjelder når noen tryner på tv i en trapp, på scenen o.l. :fnise:

:sjenert: men jeg ler av dem da....

Skrevet (endret)

Jeg blir også ofte pinlig berørt av å se sånt på tv...

Endret av IloveNY
Skrevet

Det hender jeg blir så flau at jeg må skifte kanal.

Skrevet

Det blir jeg også.

Også blir jeg alltid flau når det kommer til det punktet i komedieserier hvor ting blir oppdaget/avslørt og lignende. Orker aldri å se på den delen av programmet.

Skrevet

Jeg blir ufattelig pinlig berørt og må flere ganger bytte kanal for å slippe å se. Dette gjelder særlig idoltype-programmer, men også andre realityserier samt Hotell cæsar. Jeg ser selv på den serien om jeg er hjemme, men av og til er det så dårlig både manusmessig og skuespillermessig at jeg ikke takkler det. (Etter Pelle kom har det altså ikke blitt så mye Cæcar på meg)

Jeg har aldri tenkt på det egentlig, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor jeg blir så ille pinlig berørt. Det er smertefullt å se på noen ganger. Jeg tror jeg er litt overempatisk igrunn.

Skrevet

Ja, jeg blir pinlig berørt, og klarer ikke sitte stille og se på de første rundene av Idol, for eksempel. Ser jeg på, må jeg alltid ha noe annet å gjøre ved siden av, så jeg har en "unnskyldning" til å se bort eller fjerne meg fra skjermen. Og ja, selv om jeg er alene hjemme ...

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg kan også bli pinlig berørt når jeg ser folk som driter seg ut på tv, og det gjelder selv i filmer eller lignende. Må skifte kanal da ja!

Skrevet

Det kunne være interessant å se om det finnes noe forskningsmateriale på hva som er forskjellen mellom folk som lar seg berøre og folk som ikke lar seg berøre av disse tingene.

Gjest gjest_en
Skrevet

Ja!

Og jeg har aldri skjønt hvorfor for jeg blir flau selv om jeg er helt alene, det

er jo ikke noe logisk i det?

Må legge til at det har blitt mye bedre da, var mye flauere før.

Skrevet

Ja, faktisk. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å la være, selv om jeg vet at i mange tilfeller har personene valgt å utsette seg selv for slike flaue situasjoner. Verste er Idol, klarer ikke å se på, får helt grøsninger. Logisk er det nok ikke, men blir det allikevel. ;)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet (endret)

Jeg blir flau av den underlivssopp-reklamen som går nå for tiden..

Skjult kamera er også ille!

Endret av Miros
Skrevet

Ja, jeg blir kjempeflau. Må skifte kanal eller ha pute foran øynene.

Skrevet

Hehe, jeg blir også meget flau ja. Skifter kanal eller slår av lyden å ser bort.

Har vel egentlig ingen grunn for å gjøre det, er jo ikke meg som driter meg ut på tv. Men det er nå blitt sånn, veldig rart.

Gjest milkyway
Skrevet

Nei, jeg blir bare sur og svitsjer videre.

Skrevet

Jepp jeg blir veeeldig flau på vedkommendes vegne når jeg ser noen gjøre noe dumt på tv :Nikke:

Romantiske komedier styrer jeg bare helt unna for jeg vet at det er mye pinlig i den sjangeren... ;)

Gjest Lacuna
Skrevet

Ja, helt klart. Jeg ble for eksempel så pinlig berørt av å se første episode av The Office at jeg aldri har forsøkt meg igjen.

Skrevet
Ja, helt klart. Jeg ble for eksempel så pinlig berørt av å se første episode av The Office at jeg aldri har forsøkt meg igjen.

Å ja, den har mye pingliheter ja. Men jeg skal love at om du klarer å lide deg gjennom dem er serien fantstisk morsom. Men jeg måtte gjemme meg litt under ei pute til tider. Den amerikanske versjonen er også mindre pinlig enn den britiske og lettere å holde ut, og kanskje enda morsommere enn den britiske.

Et veldig godt eksempel du kommer med. Jeg klarer ikke å se han som spiller sjefen i andre roller uten at jeg begynner å le og tenker at han egentlig er like teit som i serien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...