Gå til innhold

Hvor lenge bør en vente før en gir en gave til bekjent/flørt/dame?

Anbefalte innlegg

Gjest WonderBoy
Skrevet

Et lite og ganske enkelt spørsmål;

Jeg traff for en stund tilbake en dame (well, jente på 23 år).

Vi har hatt endel kontakt siden da og treffes en del.

Nå har det seg slik at forholdet kanskje vil utvikle seg. Jeg er glad i å gi gaver og setter pris på å gjøre andre glade - blant annet ved å gi - spesielt da jeg ferdes endel i utlandet og slikt.

Uanz; tidligere har jeg vel mer eller mindre - ikke direkte, men - ødelagt et forhold. Jeg fant iallfall ut at jeg ga for mye som indirekte resulterte i at jeg kom i en "needy" situasjon - at jeg liksom trengte denne jenten...

Så; når jeg nå har en ny dame på gang - når bør/kan jeg ev. gi noe til henne? Når vi ev. blir sammen? Bør jeg bare avvente og være snill og hyggelig med henne uten gaver?

PS. Vi har kun kjent hverandre i ca. 3 uker - 1 måned

Takker for feedback =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt ann på hva slags gave du vil gi da...

Jeg ga en gave til "han" andre gangen vi møttes (vår første date). Men det var en bok vi hadde snakket mye om- som jeg hadde lest og han ville lese- så da fikk han den boka av meg.

Skrevet

Ikke vent. Gi gaver om du føler for det. Raushet er sjelden negativt, så lenge det er oppriktig ment.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært dama burde du ha ventet lenge med gave. Jeg hater å få gaver, og frykter seriøst bursdager og slikt hvor jeg vet at folk "må" gi meg gaver. Jeg blir alltid kjempeflau og føler meg dum og at jeg ikke er verdt gaven.

En kar har faktisk greid å skremme meg bort med gave.. En annen greide å ødelegge ganske mye ved å gi meg gave han også.

Folk er forskjellige da.. men hvertfall om du skal gi gave, så start i det små, så ikke hun føler noe "press"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...