lidia Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Er dette mulig? Vet at noen her har gjort dette på leggene, men er det noen som har fått dette utført på overleppe? Har ikke så veldig mye, men det kunne vært greit å slippe dette. Noen som har peiling på hvor mye dette kan koste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noravind Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg går å vokser leggene min i en salong, og spurte hudpleieren der om råd ang. hår på overleppen. Jeg har brukt å vokse, men hun mente at både voksing,napping og barbering bare gav mer hårvekst. Jeg ble anbefalt å prøve elektrolyse. En behandling ville koste ca.200 kroner, og man måtte regne med å minst ta 10 behandlinger. Dette skal visstnok være en permanent løsning...... og da er det vel verdt pengene :-? . Tror jeg skal prøve dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirin Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Er sikker på at det utføres over leppene også. Ikke sikker på pris men har ei venninde som har gjort det. Ble kjempefint det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. mai 2003 #4 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har brukt å vokse' date=' men hun mente at både voksing,napping og barbering bare gav mer hårvekst.[/quote'] Dette stemmer ikke i det hele tatt. Tror nok hudpleieren din bare er ute etter å tjene penger dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. mai 2003 #5 Del Skrevet 11. mai 2003 Napping, barbering eller voksing gir ikke mer hår. Ingen grunn til at det skulle det. Elektrolyse gir permanent hårfjerning fordi hårrøttene blir drept av behandlingen. Ubehagelig, litt dyrt, men du er også permanent hårfri etterpå. Laser skal også drepe hårrøttene, men virker best på mørke hår. Kan ta hele området på en behandling, men må ha flere fordi hårene har forskjellige vekstfaser. Jeg har brukt både elekrolyse og laser. Der jeg brukte elektrolye for fire år siden er håret borte. Der jeg prøvde laser har jeg like mye hår som før, og jeg hadde ti behandlinger før jeg ga opp. Ble bare brent i trynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noravind Skrevet 11. mai 2003 #6 Del Skrevet 11. mai 2003 starie; tenkte meg det ja.....stusset litt selv da hun sa det bare ville blir mer hår av voksing o.l Men uansett, permanent hårfjerning virker jo ikke så dumt da. Er elektrolyse vondt? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. mai 2003 #7 Del Skrevet 11. mai 2003 De kan variere styrkegraden etter hva du tåler. Men med mer styrke, desto bedre resultat. Det er litt ubehagelig, men ikke direkte vondt. Nåja, det kommer jo an på hvor du skal ha det. Overleppa er ganske følsom, særlig like under nesa. ..*nyse*.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. mai 2003 #8 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg synes ikke det er så veldig vondt, men jeg har bare tatt på armen for at andre skal få øve seg. Rundt munnen vil det være mer ubehagelig på grunn av tynn hud og mye væske i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 11. mai 2003 For endel år siden tok jeg en noen behandlinger med elektrolyse, og hårene er borte nå. Har litt igjen, og dette er pga forskjellig vekstfase og alt det der. Jeg synes det gjorde innmari vondt, og vet ikke om jeg helt tør å gjøre det igjen. Husker at det gjorde forferdelig vondt under nesa. Hege, hva betalte du for laseren..som ikke funket noe særlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. mai 2003 #10 Del Skrevet 11. mai 2003 Det er tre-fire år siden dette også. Gikk rett over fra elektrolyse til laser. Så jeg husker ikke prisen så nøye. Mener det var ca. 900 kroner for en time. Hadde det funket hadde det vært billig i forhold til elektrolyse, siden man ikke skal behøve så mange timer. Vet at laser virker veldig fint for noen. Du får god info om du ringer en laserklinikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 28. januar 2009 #11 Del Skrevet 28. januar 2009 Er dette mulig? Vet at noen her har gjort dette på leggene, men er det noen som har fått dette utført på overleppe? Har ikke så veldig mye, men det kunne vært greit å slippe dette. Noen som har peiling på hvor mye dette kan koste? I butikken cosmetuiqe koster det 280kr for 15 min og 420 kr for 30 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #12 Del Skrevet 11. mars 2010 Når det gjelder god elektrolysebehandling i Oslo, kan jeg virkelig anbefale skjønnhet og helseklinnikken i Pilestredet. Det er helproffe hudbehandlere, som er nøye. Går ditt en gang i uken, betaler 250 kr per gang, og hårene er så godt som borte. Gått der i fem måneder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #13 Del Skrevet 4. februar 2012 Noen som vet av sted i Trondheim som er bra? Jeg har ganske kraftig hårvekst på overleppa, mørkt er det også så jeg må fjerne dem hver dag for å se ut i måneskinn :D :D men så spm er : når man skal ha laser eller elektrolyse, må man la håret veks ? for det blir helt uaktuellt for meg.... seriøst, jeg ville se ut som en mann etter 3-4 dager har noen hår på haka også,men de går bedre å nappe foreløpig.. huff at vi kvinner skal plages med slikt er sykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå