Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin, men det ser mer ut som en bluse enn en jakke. Hva om du har på deg en genser som ikke er like stram og tynn som den hun på bildet har?

Skrevet
Den var fin, men det ser mer ut som en bluse enn en jakke. Hva om du har på deg en genser som ikke er like stram og tynn som den hun på bildet har?

Hm...du sier noe der.

Det virker som om alle jakkene jeg liker ikke er ment for å brukes over noe. Jeg har sett mange kjempefine jakker med 3/4-ermer, men det må jo være et herk å bruke hvis en har langermede topper på seg?

Men hm..dollaren er jo fryktelig lav nå.. :sjenert:

Skrevet

Plagget var pent, men det hadde aldri kunnet fungere som jakke for meg i hvert fall, mer som bluse som gjest over her påpeker.

Skrevet

Den var sikkelig nydelig.

Men mer til fest enn til hverdags da, og sikkert ikke NOE beskyttelse mot sure vårvinder....

Men helt skjønn!!

Skrevet

Den var veldig fin! Spesielt i svart :sjenert:

Skrevet (endret)

veldig fin, spes i svart. Men er nok enig med andre her, om at den virker mer som en bluse enn ei jakke.

Jeg forsåvidt likte buksen også veldig godt jeg. Får jeg spørre hvilken butikk den er fra?

Er det mange som bestiller klær fra USA pga den lave dollarkursen? man betaler jo moms, toll og frakt itillegg, lønner det seg da?!

Kan noen nevne bra nettbutikker, også britiske bl.a (pund er jo veldig lav for tiden den også).

Ville satt stor pris på det, om noen også kan nevne noen fine interiør nettbutikker.

takk på forhånd (beklager til trådstarteren, er ikke meningen å kuppe tråden)

Endret av fager
Skrevet
Hm...du sier noe der.

Det virker som om alle jakkene jeg liker ikke er ment for å brukes over noe. Jeg har sett mange kjempefine jakker med 3/4-ermer, men det må jo være et herk å bruke hvis en har langermede topper på seg?

Men hm..dollaren er jo fryktelig lav nå.. :sjenert:

Jakker med 3/4-ermer er jo kjempe fine, særlig under en langermet topp. Jeg bor i England og her slo denne moten til for fullt i fjor sommer. Jeg likte det ikke i starten, tror bare at det tok litt tid å venne seg til det. Det passer jo særlig bra til våren/sommeren, når man nødvendigvis trenger å dekke hele overkroppen. I tillegg er det flere bruksområder, enten med langermet genser under eller bare en t-skjorte. Det kan jo bli to helt forskjellige stiler :)

Angående den jakken du postet så er jeg enig med de andre, mer en bluse til pynt enn en jakke man kan bruke til hverdags.

Skrevet

Den var fin, men synes også den ser mer ut som en bluse.

En annen ting, har de brukt nøyaktig samme bilde, og bare forandret på fargen på "jakken"? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...