Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av noen butikker som har vesker fra marimekko i Oslo eller Akershus?

Har så lyst på denne i flere farger. Noen som vet hvilke farger den kommer i?

post-10233-1207942033_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men den veska var fin! Jeg har veskedilla, og nå er det en stund siden jeg kjøpte noe nytt...

Skrevet

Tror de fører Marimekko hos Nordic Design,- det gjorde de ihvertfall sist jeg var der.

Skrevet

Jeg kjøpte en Marimekko-veske i Bygdøy Alle i høst. Jeg husker ikke nå hva butikken heter, men den ligger på venstre side når man går oppover fra Henrik Ibsens gt (tidligere Drammensveien).

Skrevet

Nå fant jeg det ut! Butikken heter Marimekko Shop og ligger i Bygdøy Alle 18 :)

Skrevet

TAkk for svar. Vet dere om de har denne veska der? Finner den nemlig ingen steder, ikke på merimekkos hjemmesider engang. Vet at de har en type med kort hank som er svart og hvit der jeg kjøpte denne, men ingen med lang hank...

Skrevet
TAkk for svar. Vet dere om de har denne veska der? Finner den nemlig ingen steder, ikke på merimekkos hjemmesider engang. Vet at de har en type med kort hank som er svart og hvit der jeg kjøpte denne, men ingen med lang hank...

På Illums bolighus på House of Oslo har de marimekko-ting, på Norway designs rett ved Saga kino og på Indigo på Damplass. Og selvfølgelig i marimekko butikken i bygdøy allé.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...