Gjest Gjest_Future_* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Tingen er at jeg så forvirret om jeg har fått mensen eller om det er kun spotting. Tidlig på tirsdag 8/4 fikk jeg litt brun/ rosa utflod, trodde selvfølgelig med en gang at jeg endelig var blitt gravid, da jeg ikke forvente mensen før på fredag 11/04 og sånn regel pleier ikke jeg å spotte noe særlig. Onsdag. torsdag og idag, har jeg fremdeles ikke sett noe friskt blod, men en rar brun væske. Mensen var forventet idag, tok en test på onsdag, den var negativt. Hva kan dette være? Pleier ikke å ha som spotting, eller brunlig væske over så lang tid. Er på min 27 dag i syklusen. Mensen er en klar, rødt , friskt væske??
^^Sunny^^ Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Mensen kan komme i forskjellige varianter. det er ikke alltid at man har helt rødt friskt blod. Jeg hadde også en rar menstruasjon sist slik som du forteller, men det gikk over i mer vanlig blødning etter noen dager. Dersom du ikke får mer tilnærmet vanlig blødning etter en dag eller to hadde jeg nok tatt en test til..
Gjest Gjest_latte_* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde også en slik spotting/utflod i februar...var veldig usikker, fordi den kom tidligere enn mensen,og jeg har syklus så presis som ei klokke. varte bare i to dager, mot at mensen varer i 4-5 og ikke noe frisk blod kom. Så i mars, da jeg skulle ha mensen, kom den ikke i hele tatt..og nå er jeg gravid... Skal til lege i morgen, og er usikker om dette var ordentlig mens eller ikke....regner med at han kan gi meg svar.. Vet ikke om du ble noe klokere ang det du spurte om..men virker som om dette er likt det jeg opplevde..
Gjest Gjest_Future_* Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Vel, mensen kom fullt ut på søndag, det var bare spotting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå