Gjest bekymret Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Han har begynt å stå opp kl 5 om morgenen... Han sier det er for å få en rolig morgenstund, kankje jobbe litt, eller ta en jogge tur, før resten av huset våkner.... Men han legger seg etter meg, gjerne kl 1 om natta... det må jo bli for lite søvn.... Kan han være på vei inn i en mania? Er det noen tegn jeg bør se etter?
Gjest Gjest_Bare Meg_* Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Det kan være han har litt søvnproblemer? Da legger man seg gjerne seint, og står tidlig opp, slik at man blir trøtt nok om kvelden og får sove. Dette er i allefall prinsippet om man har søvnproblemer, såkalte søvnrestriksjoner, for å komme inn i en normal søvnrytme. De fleste har perioder med dårlig søvn eller trenger mindre søvn. Snakk med ham! Søvnproblemer er grusomt...
allover Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Så lenge han står opp om morran er det vel ikke farlig, eller?? Jeg vet ikke jeg altså.. Mannen min har hatt perioder med søvnproblemer. Men han har ikke fått sovet på nettene. - men også da knapt klart å stå opp om morgenen..
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Virker han normal ellers, så er det neppe mani. Spør han selv, uten å virke helt panisk over at det kan være noe galt. Det er ikke så uvanlig å ha perioder med lavt søvnbehov, spesielt nå på våren.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Jeg tror det er noe som stresser han! Ikke bare dårlig søvn. Er han typen til å prate eller en som vil finne ut av ting på egen hånd?? Gi han litt rom og space. La han få være i hulen sin du. Bare gi han trygghet på at du er klar til å lytte om han vil prate (les mars, venus, hulemannen.. ) masse tips der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå