Gjest Whisper Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 På middagsdate, til en ny flamme, hva tar du på deg? Forslag...
Scarletleaf Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Dette lurer jeg på også, jeg er nemlig helt håpløs på slike ting
Katlina Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Hmmm... tror cluet er å være en fin blanding av sexy og "girl next door".. Altså; ikke utrigning og kort skjørt samtidig.. Jeg personlig ville nok ikke hatt den dypeste utrigningen uansett, men satset på klær som viste personligheten min.. men igjen på modifisert måte.. Litt vanskelig å komme med noen spesifikke eksempler, men om jeg selv skulle velge: -Kort second hand skinnjakke (gutter er vist svake for skinnjakker.. ) -Knelang kjole med litt utrigning, belte i livet -Stort mønstret skjerf, støvletter, en litt spesiell veske... osv -Løst hår, friske kinn, litt farve på leppene og ellers medium/naturlig sminket For meg er fx Cameron Diaz en super ispirasjon.. meeeen.. det forusetter jo at det ikke er den mest formelle middags daten..
LilleMy28 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Kommer vel litt an på hva slags type du og han er... Jeg ville gått halvpent, kanskje et par kule jeans, kule pensko/pene støvletter og en topp som er subtilt sexy. Da viser du litt, men ikke for mye. Kanskje en utringet topp, med et skjerf i halsen slik at det "skjuler" utringningen, men den er likevel der på en måte. Du vil jo at han skal begjære deg, men likevel ta deg seriøst. Og kjør på med litt penere enn vanlig slik at han ser at du har pyntet deg for han. Og husk: moderat sminke, gutter liker jenter som kan være naturlig pene. Så gå for foundation, nøytral øyenskygge, evt litt markering rundt øynene i en naturlig farge, litt rosa rouge, ikke så tykt lag med maskara og nøytral lipgloss (han skal få lyst til å kysse deg uten å være redd for farge og glitter). Og bruk gjerne litt solpudder med skimmer i, men kun litt, igjen; han skal kunne klemme deg uten å være redd for glitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå