Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Min datter skal snart konfirmeres og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg har desverre ikke bunad. Finnes det noen "kleskoder" til konfirmasjon? Skal man man være veldig pyntet?
Malama Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Det varierer nok veldig fra familie til familie, men en kan vel gjerne pynte seg, det er jo en festdag. Men ikke "full galla" (selv om bunad er galla...) med ballkjoler...
Wildy Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Ballkjole blir nok litt heftig til en konfirmasjon, ja. Men en pen, kanskje litt sommerlig kjole? Eller et pent skjørt og topp, en jakke er sikkert lurt, det kan jo være ganske kaldt enkelte steder selv om det er i mai. Bunad er jo alltid riktig ( og veldig praktisk, man vet alltid hva man skal bruke i dåp,konfirmasjon og 17.mai...), men det er jo saftig pris og kanskje ikke aktuelt å kjøpe nå?
Arwen Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal i konfirmasjon i mai og tenkte å kjøpe noe jeg kan bruke både da og på 17. mai. En litt pen sommerkjole eller en fin topp med et skjørt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå