Gå til innhold

Bestille fra Victoria`s secret...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vendela_*
Skrevet

Vurderer å bestille fra Victoria`s secret siden dollaren er så lav nå. Men hvordan er det med toll? Kan vel bli veldig dyrt allikevel...

Hvilke betalings- og fraktmåter kan man velge mellom og hva er billigst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bestilte en kjole der i går :) Frakten beregnes etter kjøpesummen, de har en tabell på dette under "costumer service" -> "shipping and handling & returns" -> "international - all other countries".

Kjøper du for over 200 kr må du betale 25% i mva pluss et fortollingsgebyr på litt under hundrelappen.

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Jeg hadde den oppfatning at Victorias secret var eksklusivt og kostbart... Tok en titt på nettsidene, og så mye fint, rimelig.

Koster noe 35 dollar, så skal det ganges med 5 for å få prisen i norske kroner, ikke sant? Kursen er på 5 nå?

Jeg så endel ting jeg har lyst på der, men jeg tørr rett og slett ikke bestille noe fra utlandet. Så jeg kaster meg på denne tråden, og lurer på hvilke erfaringer folk har med Victorias secret, toll, frakt osv:)

Gjest gjesten over
Skrevet

Kan man bestille gratis katalog fra Victorias secret? Eller er det bare i USA?

Skrevet

Jeg synes VS har veldig fine klær. Jeg tyr ofte til VS når jeg skal ha nye jeans. Jeg mener de beregner frakt etter kjøpesummen. Dette står uansett oppført på VS sine hjemmesider. Moms og tollreglene er de samme som vet all annen shopping fra utlandet.

Skrevet

Jeg holdt på å bestille noe der helt til jeg så hva frakten kostet :forvirret:

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Står klar til å betale. Har bestilt en del. Skattepenger vet dere. ;)

På min bestilling står det nå:

Merchandise Subtotal $142.50

Shipping and Handling $58.99

Taxable Subtotal $201.49

Sales Tax $0.00

Order Subtotal $201.49

Vil det da komme noe toll-greier i tillegg til dette? Skjønner ikke hva det står på den siden om toll og frakt, jeg. (Har bestilt hurtig-shipping med tillegg i prisen om noen lurer. Så det blir billigere om jeg venter. Men orker ikke vente. :sjenert: )

Og er det da astronomiske priser jeg må betale for å det gjennom tollen her til lands? Er det i 100-200 kr klassen er det greit.

Gjest Gjest
Skrevet

^Du vil måtte betale 25% moms av 201,49. I tillegg er vel klær tollbelagt - jeg tror satsen er 10,7%. I tillegg kommer et fortollingsgebyr på noen og 90 kr.

Gjest Gjest
Skrevet
^Du vil måtte betale 25% moms av 201,49. I tillegg er vel klær tollbelagt - jeg tror satsen er 10,7%. I tillegg kommer et fortollingsgebyr på noen og 90 kr.

Takk for så kjapt svar! :) Ehm... hva blir det da? *kremt* Skal vi se.... Orker ikke regne. Men det kan komme på noe sånt som 1400 kr tilsammen da kanskje? Det er jo greit nok for både kjole og sko og diverse. ;)

Skrevet (endret)

Har handlet fra VS flere ganger og er utrolig fornøyd med utvalget og prisene. Kundeservicen derimot kunne vært bedre...

Til deg over som lurer på katalog, jeg får katalog ofte derfra etter at jeg bestilte så de sender hit også :)

Edit: De sender ut MANGE nyhetsbrev hver uke på mail, så vet dere det..

Endret av Hilly
  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet

Men hva med adresser og lignende, hvordan fylles dette ut? Hvor skrev dere postnr og poststed og hva skrev dere på region/provins? Skjønner ikke dette ! ;/

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg blir også veldig, veldig takknemlig om noen har erfaringer å dele :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...