Alice Ayres Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg er glad, bekymret, spent, nervøs... ja, det meste. Mannen og jeg skal forsøke å bli gravide igjen. Med en del negative opplevelser i bagasjen, er det med blandede følelser - men er mest av alt veldig glad.
Gjest Indo Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Så kjekt da=) Håper dere lykkes fort! Barn fra før?
Alice Ayres Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Fire. En på tre og en på 10, og to engledøtre.
Alice Ayres Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Uuhaaa... jeg er redd. Mannen og jeg hadde altså sex torsdagskvelden. I forgårs, etter at vi hadde hatt oss litt igjen, trodde både han og jeg at det var mensen som var i anmarsj, da det kom litt rosa utflod i kjølvannet av akten. Men det ble med de tre eller fire dråpene rosa utflod, og det er nå to dager siden, og enda ingen mens i sikte. What the f...? Kan liksom ikke fatte og begripe at vi skulle treffe blinken ved første forsøk heller. Spesielt ikke siden jeg har hatt større eller mindre vansker i forbindelse med det å bli gravid før. Føler jeg meg gravid? Ikke egentlig. Vet jeg hvordan det føles? Ja. Har jeg ømme pupper? Ja. Men det har jeg da også like før mens. Merkeligere ting har vel hendt...
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Blah. Ække gravid allikevel. Og nå har jeg mensen og er sur. Så det så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå