Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er det noen av dere som har handlet på bli vakker? gikk det bra? hva er egentlig portoen der?
IloveNY Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg vet at de har mye bra produkter, og jeg vurderte selv å handle litt der en gang... men så fant jeg ut at det ble billigere å bestille på Strawberrynet og Lookfantastic.com rett og slett fordi det er SVIN dyr frakt på blivakker
Nana Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg kom til akkurat samme konklusjon som IloveNY. Mye billigere på SN og LF totalt sett.
jeanineK Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Sitter å kikker på siden deres nå, masse TIGI Bedhead produkter til 59,-. Vurderer å kjøpe, men kanskje det ikke lønner seg likevel da..? 4 produkter til 59,- stk. + frakt på 72,88. Tilsammen 327,-. Det kan vel ikke være så ille? Ser problemet om at man skal bestille produkter til full pris, men om man finner ting på tilbud, så er det vel overkommelig.
Smørblomsten Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Sitter å kikker på siden deres nå, masse TIGI Bedhead produkter til 59,-. Vurderer å kjøpe, men kanskje det ikke lønner seg likevel da..? 4 produkter til 59,- stk. + frakt på 72,88. Tilsammen 327,-. Det kan vel ikke være så ille? Ser problemet om at man skal bestille produkter til full pris, men om man finner ting på tilbud, så er det vel overkommelig. Ja da er det overkommelig Jeg kjøpte også den gangen det var TIGI til kr 59, men hadde det ikke vært for det hadde aldri giddet å betale så mye i frakt! Synes det er frekt å ta så mye i frakt innenlands!
Maneo Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Skulle kjøpe en shampo som i utgangspunktet var billigere på 'Bli vakker', men pga. portoen ble 'Lookfantastic' billigere.
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Nemlig! Hvorfor i all verden skal det koste mer å få noe sendt innenfor Norge enn det gjør å få det sendt fra Usa og England... Jeg bestiller masse ting fra Usa og en del andre land, og betaler sjelden mer enn 50 kr frakt... Over 70 kr fra en norsk nettbutikk er helt urimelig! Mange utenlandske nettbutikker har jo gratis frakt innenfor landets grenser i tillegg
Maneo Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Kanskje de må tjene inn pengene de taper ved å selge så billige produkter?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Jeg har lurt på å handle over lookfantastic, men er det noen som vet hvor mye de tar for frakten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå