~Minni~ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har kjøpt BH og truse fra Triumph (Angel Curves), men nå lurer jeg på hvor jeg skal kjøpe strømper, nærmere bestemt hold-ups, hen... Har vurdert å bestille denne fra www.figleaves.com, men jeg er litt usikker. Hva koster sånt i butikker i Oslo og hvor får man kjøpt det? Noen som har kjøpt fra www.figleaves.com eller har en annen bra internettside å anbefalt for kjøp av strømper?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har kjøpt derfra. Pass på at du ikke kjøper de for små... Jeg er 156 høy og L er akkurat passe. Kjempefine da
~Minni~ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde tenkt å bestille i str small i så fall... Er ca 10 cm høyere enn deg og veier ca 52 kg... Blir det for liten str? For å finne riktig størrelse så hadde det jo vært greit med å kjøpe i butikk, men de er vel endel dyrere...
Elliebellie Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg har kjøpt derfra. Pass på at du ikke kjøper de for små... Jeg er 156 høy og L er akkurat passe. Kjempefine da Vil anbefale deg å bestille i M eller L. Jeg veier ikke så mye mer enn deg, men de er korte i lengden oppover lårene, så du må minst ha M.
Shabana Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg kjøpte mine hold ups på Change på Oslo City
Noldus Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Hei!! Jeg kjøpte mine på brudebutikk, husker ikke merket, men betalte ca 200 kroner for dem!! Kjempe fornøyd med dem vertfall!! Dette var ikke i Oslo da, så vet ikke hvor store forskjeller det kan være mellom de ulike salongne!
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Jeg bestilte mine strømper fra figleaves.com, og er superfornøyd!! Angående størrelsen så er jeg 1.65 og veier 59 kg, og small var akkurat passe:) Men det var et annet merke enn de strømpene du kikket på da..
~Minni~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 Flott da har jeg bestilt et par Det ble str M ettersom Small var utsolgt og i følge deres tabell var jeg midt mellom en Small og en Medium. Så da får vi håpe de passer
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjøpte Wolford hudfargede stay ups med hvit blondekant i Hegdehausveien. Egen Wolford butikk.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjøpte Wolford hudfargede stay ups med hvit blondekant i Hegdehausveien. Egen Wolford butikk. Hvor mye måtte du gi for de?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Jeg betalte vel 285 kr for Wolfordstrømpene. Så billig er det ikke... Men vil ha kvalitet og strømper som sitter bra den dagen:) De hadde ikke med hvit kan inne, men bestillte det kjapt og ringte meg når de var kommet.
Elliebellie Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Jeg betalte vel 285 kr for Wolfordstrømpene. Så billig er det ikke... Men vil ha kvalitet og strømper som sitter bra den dagen:) De hadde ikke med hvit kan inne, men bestillte det kjapt og ringte meg når de var kommet. 285,- for et par strømper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå