Gå til innhold

Kjøpe hold-ups

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt BH og truse fra Triumph (Angel Curves), men nå lurer jeg på hvor jeg skal kjøpe strømper, nærmere bestemt hold-ups, hen...

Har vurdert å bestille denne fra www.figleaves.com, men jeg er litt usikker. Hva koster sånt i butikker i Oslo og hvor får man kjøpt det?

Noen som har kjøpt fra www.figleaves.com eller har en annen bra internettside å anbefalt for kjøp av strømper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt derfra. Pass på at du ikke kjøper de for små... Jeg er 156 høy og L er akkurat passe. Kjempefine da :jepp:

Skrevet

Jeg hadde tenkt å bestille i str small i så fall... Er ca 10 cm høyere enn deg og veier ca 52 kg... Blir det for liten str?

For å finne riktig størrelse så hadde det jo vært greit med å kjøpe i butikk, men de er vel endel dyrere...

Skrevet
Jeg har kjøpt derfra. Pass på at du ikke kjøper de for små... Jeg er 156 høy og L er akkurat passe. Kjempefine da :jepp:

Vil anbefale deg å bestille i M eller L. Jeg veier ikke så mye mer enn deg, men de er korte i lengden oppover lårene, så du må minst ha M.

Skrevet

Jeg kjøpte mine hold ups på Change på Oslo City

Skrevet

Hei!!

Jeg kjøpte mine på brudebutikk, husker ikke merket, men betalte ca 200 kroner for dem!! Kjempe fornøyd med dem vertfall!!

Dette var ikke i Oslo da, så vet ikke hvor store forskjeller det kan være mellom de ulike salongne!

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg bestilte mine strømper fra figleaves.com, og er superfornøyd!!

Angående størrelsen så er jeg 1.65 og veier 59 kg, og small var akkurat passe:) Men det var et annet merke enn de strømpene du kikket på da..

Skrevet

Flott da har jeg bestilt et par :) Det ble str M ettersom Small var utsolgt og i følge deres tabell var jeg midt mellom en Small og en Medium. Så da får vi håpe de passer :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjøpte Wolford hudfargede stay ups med hvit blondekant i Hegdehausveien. Egen Wolford butikk.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg kjøpte Wolford hudfargede stay ups med hvit blondekant i Hegdehausveien. Egen Wolford butikk.

Hvor mye måtte du gi for de?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg betalte vel 285 kr for Wolfordstrømpene. Så billig er det ikke... Men vil ha kvalitet og strømper som sitter bra den dagen:)

De hadde ikke med hvit kan inne, men bestillte det kjapt og ringte meg når de var kommet.

Skrevet
Jeg betalte vel 285 kr for Wolfordstrømpene. Så billig er det ikke... Men vil ha kvalitet og strømper som sitter bra den dagen:)

De hadde ikke med hvit kan inne, men bestillte det kjapt og ringte meg når de var kommet.

285,- for et par strømper :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...