Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes selv jeg har fått så dårlig råd i deg siste. Har lyst å tjene meg noen kroner ved å handle på f.eks ebay, og selge videre på finn eller qxl. Men jeg er jo usikker på om folk vil handle og hva som selger o.s.v.

Det er jo en sjans å ta. Vil jo ikke bli sittende igjen med et lager med sminke eller moteklær...

Er det noen av dere som har prøvd dette?

Hvordan skal jeg finne ut hva folk liker?

Hadde dere tatt sjansen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shayla
Skrevet

Det kjipe med denne ideen er at folk selv er veldig flinke til å handle på ebay, og tror ikke de da vil kjøpe det du har kjøpt på ebay til en dyrere pris på finn eller qxl....

Må jo finnes andre ting du kan gjøre, hva med å ta en ekstra jobb? Noen som innteresserer deg ved siden av din orginale jobb..

Få deg jobb i en kles butikk du liker, så kan du tjene litt ekstra penger, samtidig som du får kjøpt klærne til en billigere penge..

Skrevet

Min første tanke er at når man har dårlig råd, så er ikke den beste måten å tjene penger på å gjøre "større" investeringer som å kjøpe inn endel klær og slikt. Om man blir sittende med mye usolgt har man jo i praksis tapt penger, ikke bare "ikke tjent noe". Jeg ville heller vurdert en ekstrajobb, tror jeg.

Ikke for det, det er sikkert en fin bigesjeft, og jeg er selvstendig næringsdrivende selv, men jeg tror ikke det er spesielt lurt å starte opp når man allerede har dårlig råd.

Skrevet

Hva med å starte med å selge ting du allerede har men ikke har bruk for lenger?

De fleste av oss har massevis av saker og ting vi ike bruker, og som gjerne ligger gjemt bort på loft og kjeller i kasser.

Jeg har selv blitt kvitt en del på QXL, og selv om salgene ikke bringer inn de helt store summene, så hjelper det. I tillegg får man bedre plass samtidig som man får ryddet opp på loftet.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hvis dette skal være lønnsomt må du handle inn store kvanta som du selger ut dyrere. Dersom du kjøper ting fra ebay som hvem som helst kunne kjøpt selv, handler de nok der istedenfor på finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...