Gjest hyggelig Skrevet 11. april 2008 #1 Del Skrevet 11. april 2008 I dag kjøpte jeg en pakke med fire living lite iskrembeger inni. de ser ut som yoghurtbeger, og er vaniljeis med blåbær og bringebærrippel. Det stod at det var 33% færre kalorier, og et beger inneholdt 99kcal, så jeg slo til. Til min store forbauselse var det veldig godt! Anbefales! Har de alltid solgt dette, eller er det en nyhet på iskremfronten? Flere som har meninger om denne isen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eriksen Skrevet 13. april 2008 #2 Del Skrevet 13. april 2008 I dag kjøpte jeg en pakke med fire living lite iskrembeger inni. de ser ut som yoghurtbeger, og er vaniljeis med blåbær og bringebærrippel. Det stod at det var 33% færre kalorier, og et beger inneholdt 99kcal, så jeg slo til. Til min store forbauselse var det veldig godt! Anbefales! Har de alltid solgt dette, eller er det en nyhet på iskremfronten? Flere som har meninger om denne isen? Den der kom for 2 år siden Syns ikke den er så veldig "light" egentlig,med tanke på at den har 144 kcal pr 100 gram, og hele 15 % tilsatt sukker... Hennig-Olsen har en annen type lett-is også, som også kommer i pakker á 4 beger. Disse har under 65 kcal pr stk, og er ca like store som Living Lite. Min favoritt-lettis er Diplom-Is' Lett is vanilje, som kommer i 0,8 liters-bokser. Bare 105 kcal pr 100 gram, 4,5 % og helt uten tilsatt sukker! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå