Gjest usa Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 nå da Dolaren er lav vil jeg kjøpe meg for oppsparte midler, da jeg vil få bruk for dollar senere. jeg kan jo ikke ha pengene hjemme,men hvordan gjøres det i banken. tenker på evt stigning når jeg setter de inn på konto...eller nedgang
talin Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Du får nok ikke satt Dollar inn på kontoen i Norge som Dollar. De blir nok gjort om til kroner. Så det beste du gjør er å venter til du skal bruke dem.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Du får nok ikke satt Dollar inn på kontoen i Norge som Dollar. De blir nok gjort om til kroner. Så det beste du gjør er å venter til du skal bruke dem. Ikke smart å ha mye penger hjemme da. Har 40.000 å kjøpe for. Og når jeg reiser, så er det jo tak på hvor mye en kan føre ut av landet. er det ikke 25000? Skulle det brenne hjemme hos meg, så får en jo ikke mere enn 2000 igjen. nettopp pga penger ikke skal oppbevares hjemme
talin Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Ikke smart å ha mye penger hjemme da. Har 40.000 å kjøpe for. Og når jeg reiser, så er det jo tak på hvor mye en kan føre ut av landet. er det ikke 25000? Skulle det brenne hjemme hos meg, så får en jo ikke mere enn 2000 igjen. nettopp pga penger ikke skal oppbevares hjemme Sett dem i banken da.
talin Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Bankboks? Hvorfor betale for å pengene i banken?
Frey Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Hvorfor betale for å pengene i banken? Det får vel være opp til ts det vel. Men skal h*n kjøpe dollar og oppbevare i banken må det vel en bankboks til. Eller man kan kjøpe et brannskap og ha hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Legg dollarene i madrassen og la det stå til.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Det får vel være opp til ts det vel. Men skal h*n kjøpe dollar og oppbevare i banken må det vel en bankboks til. Eller man kan kjøpe et brannskap og ha hjemme. Eller h*n kan opprette en valutakonto ( dollarkonto) og sette pengene inn der !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå