Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 han kunne få gjort hva han ønsket med meg, bare jeg hadde fått ha denne fyren inni meg...åhhhh..... Jeg er samboer, elsker han over alt, men denne lysten kom bare kastet på meg nå jeg møtte denne andre fyren.... Kommer aldri til å være utro, men herregud, er det noermalt å bli så kåt på en person jeg bare har sagt hei til....?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Kommer aldri til å være utro, men herregud, er det noermalt å bli så kåt på en person jeg bare har sagt hei til....? jEPP, det er vanlig. Blir ofte opphisset/lysten/kåt- kall det hva du vil- når jeg ser en meget attraktiv mann...dvs..han har både utstråling og et sinnsykt flott utseende:) Håper moten til gutter i år er trang badebokse på stranden( Ala boxershorts)....Snaddy:D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 jEPP, det er vanlig. Blir ofte opphisset/lysten/kåt- kall det hva du vil- når jeg ser en meget attraktiv mann...dvs..han har både utstråling og et sinnsykt flott utseende:) Håper moten til gutter i år er trang badebokse på stranden( Ala boxershorts)....Snaddy:D Hehe, blir jo meget mer på mannen av dette da.... :-D
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Ja, det er mulig. Opplever akkurat det samme som deg nå. Har samboer og har sinnsykt lyst på en mann som jeg har truffet noen få ganger før. Ikke helt sikker at jeg ikke blir utro heller.. åhh.. av og til tenker jeg at det beste er å være singel.. da kanman pule en ny gutt hver dag.. men men
Gjest Spice Girl! ;D Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Heii! ;D Jeg tenker sånn nesten hele tiden Hehe ;P Men jeg er jo singel da ;P Får jeg ikke lov da? xoxo Spice Girl! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå