Gjest Øyebryn Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei... Jeg lurte på om noen hadde gode tips til pene øyebryn? jeg har nesten ikke bryn i det hele tatt, finnes det noe som kan øke hårveksten der? jeg er så lei av å bruke alskens for å få de til å se noen lunde ut:( hjelp anyone!!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hei... Jeg lurte på om noen hadde gode tips til pene øyebryn? jeg har nesten ikke bryn i det hele tatt, finnes det noe som kan øke hårveksten der? jeg er så lei av å bruke alskens for å få de til å se noen lunde ut:( hjelp anyone!! Hei! jeg vet ikke hva du bruker for å få de til å se "noen lunde ut". Hvilken hårfarge har du? det spiller jo en rolle, selv om de med blonde bryn også trenger stell og forming. Jeg vet ikke hva som kan øke veksten der, men man kan jo gjøre mye med sminke? Jeg sminker brynene mine hver eneste dag for å få de markerte, men naturlige. Begynn med å nappe dem i en fin fasong. Hvis du sliter med dette, finnes det tusen sider som beskriver hvordan du skal gjøre det for å få en naturlig bue/knekk på dem. Hvis du virkelig ikke greier det, kan en venninne gjøre det (spør en du synes har pene bryn selv;)). Personlig mener jeg det ikke skal være nødvendig å gå til salong, men skulle det bli krise så får du la en salong forme dem, så kan du selv holde formen ved like. På en daglig basis rammer jeg inn brynene med en lys blyant (denne skal være lysere enn håret ditt, fordi fargen kombinert med brynfargen får et mye mørkere resultat enn en skulle tro.). Deretter tar jeg en matt skygge ( du kan kjøpe sånn billig browshadow på h&M) og fyller inn. da blir brynene kjempefine. test hvilken farge du synes ser mest natulig ut på deg. Denne er også som regel lysere enn du tror. Hvis du allerede gjør "ramm inn og fyll" greia hver dag og det er det du er lei av, må jeg skuffe deg. Brynene trenger like mye stell og sminking som øynene. mine øyne ser ikke fantastisk ut uten sminke for å si det sånn.. Som en aller siste løsning kan du jo farge dem eller ta permanent sminke (tattovere) på brynene. Det skal være et godt alternativ for folk med lite eller overnappede øyenbryn. Dette er likevel noe som har varierende resultat tror jeg. Søk etter bilder på nettet så ser du hva du kan vente deg der. Flotte bryn er viktig!:D Lykke til!!
Gjest Golden Girl Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Sminkemerket Model CO har et øyenbryn-sett med pinsett, sjablonger, farge og alt som skal til for å få fine øyenbryn. Se her Kan fåes blant annet på sminkeavdelingen på Glassmagasinet i Oslo og andre parfymerier. Kanskje ikke helt rådet du lurte etter, men verdt en prøve?
Gjest Milady Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Hmmm.kan jo alltids kjøpe en øyberynblyant/ brynspudder? Anbefaler Brynspudderet fra Body Shop, kjempedigg ! < 3 Gratis gaver? No panic ; http://www.pointshop.no/?ref=3082450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå