Gjest Gjest_pip_* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 ...kan dette komme av at jeg har skjevt bekken, eller er det fordi jeg gjør det feil? tror jeg har problemer med å ta knebøy uten å svaie ryggen..
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde i hvert fall samme problemet når jeg ikke passet på å ha rett rygg. Det kan hjelpe å se litt oppover i stedet for rett frem.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Har samme problem. Gjør kjempevondt, synes jeg! Får ofte vondt i korsryggen når jeg trener generelt også, selv om jeg tar maskinene rett, driver på med pilates, bare løper etc. Har veldig svai i ryggen. Noen her med peiling? Er så kjipt å ikke kunne trene på grunn av vondt.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Fokuser på å ha rett rygg,brystet frem, løft blikket og utfør knebøybevegelsen på samme måte som når du setter deg ned i en stol. bruk oppvarmingssettene eller noen ekstra sett(med lette vekter) til å øve på teknikk, før arbeidssettene. Hvis du gjør det mens du ser på deg selv i et speil burde det ikke gå ann å gjøre så voldsomt mye feil. (Det finnes mange filmer og bildeserier av korrekt teknikk på ymse kroppsbyggersider + antageligvis youtube ol.) Hvis du ikke gjør det fra før av: begynn med markløft. Jeg har aldri hatt så smerte\problemfri rygg som etter at jeg begynte med det. Fantastisk øvelse og bra for alt fra tærne til issen. nesten.lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå