Gjest Bond Skrevet 24. april 2008 #21 Skrevet 24. april 2008 Kanskje litt? Men det er mer med tanke om jeg ville gjøre det i kirken eller ikke og om jeg ville ha et stort bryllup eller ikke og når det hadde vært riktig tid og sånt. Mer generelle tanker om bryllup, ikke planlegging. Dvs, IKKE bord-dekorasjoner og ligende.
Miramo Skrevet 24. april 2008 #22 Skrevet 24. april 2008 Vi er ikke forlovet enda, men har allerede begynt å planlegge.. Kjøpte ringer tidligere i år (han vil gjerne fri på en romantisk måte, så jeg har sagt jeg kan vente). Nå har vi bestemt oss for å gifte oss neste sommer, hvilken vielse vi vil ha, laget gjesteliste og har begynt å se etter lokale. Jeg har funnet hvilket merke og modell jeg vil ha på kjolen, og han har sett på antrekk til seg selv.
Maaneskinn Skrevet 30. april 2008 #23 Skrevet 30. april 2008 Jeg er ikke forlovet eller noe, men kan ta meg selv i å titte på alle trådene her inne på "Bryllup" og drømme meg vekk. Hvilken kjole, hvor mange gjester, hvilken kirke, hvilken musikk, hva hadde det kostet, men det er jo egentlig bare luftige tanker. Må vel være lov det.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #24 Skrevet 30. april 2008 Planlegger er vel å ta hardt i. Men jeg tenker endel pga at det kommer til å komme en god del store praktiske problemer pga helse (min, hans+ et par familemedlemmer og venner), familiekaos, religion osv. Men om det er dagdrømmer eller dagmareritt er jeg jammen ikke sikker på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå