Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en rar dag dette ble... SKulle til ultralyd for å sjekke at alt var klart til neste ukes uttak / innsetting av egg (prøverør) Fant i stedet ut i dag at jeg har en liten spire i magen :ler: Gjett om det kom uventa på... Men så glade vi ble!

Tanken gikk deretter over på bryllupet vårt i starten av juli - blir plutselig litt "mer" gravid nå enn hvis vi hadde lyktes med prøverørsforsøket...

Blir nå i overkant av 4 mnd på vei... Noen andre som har giftet seg i det tidsrommet??? Er veldig spent på hvordan kjolen blir. Trenger nok litt utsying...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :juhu:

Så koselig :-D

Skrevet

Gratulerer!! :hoppe:

Skrevet

Gratulere so mykje me den lisje i magen :D

Mi syste gifta sej når ho va gravid i 4 mnd... Men ho va vel de ej kalla tynn for å være 4 mnd på vei... He prøvd kjolen hinna no, å ikkje nubbesjangs til å få igjen gliselåsen... ;-P

He du snøring i ryggen på kjolen din so vil vel de kunne hjelpe dej vil ej tru :)

Skrevet (endret)

Jeg var ca 3 mnd gravid da vi giftet oss, og det gikk helt fint. Jeg hadde kjole med snøring i ryggen, så det var litt å gå på. En ulempe var at jeg begynte å legge på meg litt på andre steder på kroppen ganske tidlig, overarmene f eks. Men det var sikkert bare jeg som tenkte over det.

Litt kjedelig å være edru i sitt eget utdrikkingslag, men vi kosa oss likevel.

Gratulerer så mye og lykke til!

Endret av nygarda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...