Gå til innhold

Bursdagsgave til gutt på 13 års dagen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mor_*
Skrevet

Hei

Min sønn fyller snart 13 år, og vi aner ikke hva vi skal gi han. Han pleier å få forskjellige spill og spillkonsoller, men nå har vi lyst tilå gi han noe annet. Han har PS2, Wii og X-box 360, men mangler PS3 - men jeg håper jeg skal greie å finne noe annet som kan falle i smak. - Kanskje ved hjelp av dere :-)

Håper jeg kan få noen konstruktive forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Min sønn fyller snart 13 år, og vi aner ikke hva vi skal gi han. Han pleier å få forskjellige spill og spillkonsoller, men nå har vi lyst tilå gi han noe annet. Han har PS2, Wii og X-box 360, men mangler PS3 - men jeg håper jeg skal greie å finne noe annet som kan falle i smak. - Kanskje ved hjelp av dere :-)

Håper jeg kan få noen konstruktive forslag.

13 er en milepæl, endelig tenåring...

Vi har gitt våre barn opplevelser på 13-årsdagen.

Det er inkludert reise, spise på restaurant og overnatting på hotell.

Vi har valgt "Military Tattoo" fordi det er noe barna synes er veldig morsomt, men for andre kan det være en spesiell konsert, en revy, en teaterforestilling, tur til et bil-show, fly-show... noe som de er interessert i, og som vil gi et minne for livet. :)

Skrevet

Takk for tipset. Skal tenke godt etter om det er noe innenfor dette som kan være aktuelt. (Dessverre bor vi langt nord i landet, så det vil bli en meget lang reise å nå noe tilsvarende.)

Skrevet

Hva med en musikk opplevelse? n konsert i sommer med et band han liker? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...