Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kul og barsk en, gjerne i mørk dongeri. Tradisjonell type, gjerne med litt innsving i midja, men ellers ikke no' tull. Noen som har sett det i butikkene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har på Lindex og H&M, vet jeg. Og på Carlings, hvis jeg husker rett.

Selv skal jeg kjøpe meg en lys kort dongerijakke fra Lindex. :)

Skrevet
De har på Lindex og H&M, vet jeg. Og på Carlings, hvis jeg husker rett.

Selv skal jeg kjøpe meg en lys kort dongerijakke fra Lindex. :)

Ok, får ta meg en tur dit da. Takk for svar! :) Så du noen i mørk donergi, forresten? Carlings ja..snufs...den har enda ikke åpnet i byen her. Tr.heim.

Skrevet
Ok, får ta meg en tur dit da. Takk for svar! :) Så du noen i mørk donergi, forresten? Carlings ja..snufs...den har enda ikke åpnet i byen her. Tr.heim.

Carlings tror jeg finnes både på Trondheim Torg, Mercursenteret, Solsiden, City syd og i Nordre, hvis jeg husker rett?!

Skrevet
Carlings tror jeg finnes både på Trondheim Torg, Mercursenteret, Solsiden, City syd og i Nordre, hvis jeg husker rett?!

Ja, du har rett. Jeg tenkte på JC. :klaske:

Men det var bra, da er det enda en plass å lete. :)

Skrevet

jc skal nå være både på trondheim torg, merkur og city syd. (mulig den på city syd har blitt bik bok da)

Skrevet
jc skal nå være både på trondheim torg, merkur og city syd. (mulig den på city syd har blitt bik bok da)

Det var det ja, men det har vært stengt i 2-3 år. De skulle visstnok flytte lokaler, og plakatene har hengt der i 2-3 år: "Her åpner JC". Yeah right. :roll:

Kjøpte forresten første og beste jakka jeg fant i dag, på HM. Ikke så mørk, og litt for kort, men tøff!! Men er fortsatt på leit etter en mørk en da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...