Gjest Desperat:) Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Jeg er plaget med små sorte hår under navlen, noen som har et godt tips for hvordan jeg skal fjerne dem? Har prøvd å nappe ,men de kommer så fort ut igjen, og da ser det så stygt ut!!! Hjelp...
Barbie Skrevet 9. mai 2003 #3 Skrevet 9. mai 2003 Jeg har også svarte hår fra navlen og ned,men dette er da ikke verdens undergang! De gangene jeg har på meg noe som magen synes i,så barberer jeg de ganske enkelt vekk! Barbie
Gjest Donna Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 Enkelt : Pinsett - plukk, plukk, plukk .. Skal hjelpe å legge på en varm klut først får å åpne porene ...hm ...en varm dusj er sikkert enda bedre Da løsner de lettere.
bare meg 79 Skrevet 9. mai 2003 #6 Skrevet 9. mai 2003 Elektrolyse er veldig bra, det bør du prøve :D
Liza Skrevet 9. mai 2003 #7 Skrevet 9. mai 2003 bleke er en god ide! jeg har også svarte hår, de er i tillegg lange.. men jeg tør ikke barbere eller nappe, dårlig erfaring etter bikinilinje... den er jammen verre enn den var... en kollega har prøvd laser, hadde problemer med endel hår på mage og rundt brystvorter, funka visst veldig bra! men må ha ihvertfall tre behandlinger før det er permanent.
Gjest Virvel Skrevet 10. mai 2003 #8 Skrevet 10. mai 2003 ...så er det noe som heter voks, da. :blunke:
Gjest ButtHead Skrevet 11. mai 2003 #9 Skrevet 11. mai 2003 Jeg har også svarte hår fra navlen og ned,men dette er da ikke verdens undergang! De gangene jeg har på meg noe som magen synes i,så barberer jeg de ganske enkelt vekk! Barbie Enig!
Mossa Skrevet 11. mai 2003 #10 Skrevet 11. mai 2003 Ofte er hår på slike plasser hormonelt betinga...er det mye og virkelig sjenerende kan en spørre legen om råd. Ellers tror jeg napping/voks er tingen...eller bare bleke de, dersom det ikke er en hel urskog!?
Gjest eminel Skrevet 11. mai 2003 #11 Skrevet 11. mai 2003 Har en liten, mørk stripe under navlen jeg også, som jeg napper hvis jeg føler det blir for gale! Ingenting å skamme seg over!!
Gjest Starya Skrevet 11. mai 2003 #12 Skrevet 11. mai 2003 Hadde også slike hår som jeg tok med høvelen når jeg dusja. De forsvant da jeg begynte med p-piller.
Gjest Donna Skrevet 11. mai 2003 #13 Skrevet 11. mai 2003 kalles slike hår "veiviser" montro?.........
*M* Skrevet 12. mai 2003 #15 Skrevet 12. mai 2003 Hvilket middel kan bleke evt. svarte sjenerende hår???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå