Therese073 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei! Håper noen kan svare.. Lurer på hvordan temperaturen er i tyrkia(kemer) i begynnelsen av mai? reiser 3-10mai og jeg gleder meg masse!! Ser på yr.no at temp veksler mellom 20-26 grader, såd virker jo lovende...var i alanya ifjor, og var fornøyd. men litt masete, så blir deilig å prøve en "roligere" plass. Skal også bo på ambassador hotel (50m fra strand) noen som har vært der eller har noen meninger om dette hotellet eller stranden? Blir glad for noen svar=)
Nabodama Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Kemer i mai er flott! Ikke for varmt, men jeg tror nok du kan plusse på noen grader i forhold til hva yr.no sier. 23-30 grader er nok mer realistisk. Dessuten er mai starten av sesongen, og det er heller ikke så fullt alle steder ennå da. Jeg har bare vært i Kemer på gjennomreise, men byen er fin! Og havna, med alle de flotte båtene! Alanya er vel det mest masete reisemålet i Tyrka, så du kommer nok til å få en bedre opplevelse sånn sett i Kemer.
Therese073 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Kemer i mai er flott! Ikke for varmt, men jeg tror nok du kan plusse på noen grader i forhold til hva yr.no sier. 23-30 grader er nok mer realistisk. Dessuten er mai starten av sesongen, og det er heller ikke så fullt alle steder ennå da. Jeg har bare vært i Kemer på gjennomreise, men byen er fin! Og havna, med alle de flotte båtene! Alanya er vel det mest masete reisemålet i Tyrka, så du kommer nok til å få en bedre opplevelse sånn sett i Kemer. Takk for svar! Ja det virker som en fin by utifra bilder jeg har sett på=) Var i Alanya ifjor, og d var litt masete.. Så gleder meg til en roligere plass og fin natur!
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Hei! Håper noen kan svare.. Lurer på hvordan temperaturen er i tyrkia(kemer) i begynnelsen av mai? reiser 3-10mai og jeg gleder meg masse!! Ser på yr.no at temp veksler mellom 20-26 grader, såd virker jo lovende...var i alanya ifjor, og var fornøyd. men litt masete, så blir deilig å prøve en "roligere" plass. Skal også bo på ambassador hotel (50m fra strand) noen som har vært der eller har noen meninger om dette hotellet eller stranden? Blir glad for noen svar=) Ambassador hotell er herlig, med trivelig personale, men litt lite å finne på for barn. Hvis dere har slike med, men tiden går likevel. Jeg anbefaler dere å ta en tur i det Tyrkiske badet på Ambassador. Her er det kjempefint og spør gjerne etter Adeem for masasjen. Han er bare kjempeflink. Dette er vel verdt pengene. Vil dere ikke ta hele pakka, bør dere hvertfall prøve Haman som er gratis for hotellets gjester. Dette ser ut som en diger kokeplate som man ligger på under en "stjernehimmel" med behagelig musikk i bakgrunnen. Ellers er brus, lokal vin og øl gratis ved hotellet. Stranden er helt okei, men den består av kulesteiner så annbefaler dere å ha med badesko dere kan gå ut og opp av vannet med. Det er heller ikke problemer å ha med lommebøker eller kameraer ned på stranden, jeg hadde ikke med mye penger eller slikt, men litt til is til ungene. Men liten fare da de annsatte hele tiden holder øye med alt som skjer og fort merker hvis det er noen som er ute på noe galt. Kos dere i Kemer. Hilsen Hanne
Therese073 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk for svar! Hvordan syntes du maten på hotellet var? Både frokost og middagen..?) Var litt skeptisk til all inclusive, men samtidig blir d jo litt deilig:) gleder meg! håper på fint vær:)
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Tusen takk for svar! Hvordan syntes du maten på hotellet var? Både frokost og middagen..?) Var litt skeptisk til all inclusive, men samtidig blir d jo litt deilig:) gleder meg! håper på fint vær:) Maten var veldig god. Det er frokost lunsj og middag, var en del å velge i, men ble en del likt. Men er det en dag en har lyst til å finne på noe annet å spise så går jo det ann, og likevel har man ikke brukt en hel masse penger på mat på turen. Du slipper også å tenke på å kjøpe vann, siden en ikke kan drikke fra springen her som i Norge, fyll bare på vannflaska ved en av balongene som står omkring. Så også noen som fylte på både øl og vin også. Jeg har lyst til å reise ned igjen, og kommer nok i tilfelle til å velge her igjen. Håper dere får en fin ferie, hører gjerne hva du syntes om stedet
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 temperaturen i mai varierer fra 25.30 gr, publicstranda med rullesten er vond å gå på,kjøp badesko.jeg pleier alltid å gå på moonlightstranda,der er det sand,ikke verdens flotteste,men greit.der er det fin park dere kan gå i om kvelden,masse lykter og bål på stranda.dere må gå forbi marinaen ,forbi den odden,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå