Irmelinn Skrevet 11. april 2008 #21 Skrevet 11. april 2008 Vi kommer ikke til å splitte par. Vi var i ett bryllup i fjor da brudeparet bare hadde puttet alle bordkortene i en hatt og tatt en og en og satt de rundt omkring. Ingen var i samme aldersgruppe og det var ikke mange som kjente hverandre. Jeg ble sittende sammen med en gammel klassekamerat av brudgommen og sjefen hans.. Det var ikke særlig vellykket. Vi hadde ingenting til felles.
Lilywhite Skrevet 11. april 2008 #22 Skrevet 11. april 2008 Vi kommer ikke til å splitte par... Under middagen er det riktignok bare familie og forlovere som kommer da, så de fleste kjenner hverandre litt fra før, noen kjenner hverandre også godt... men det er kjipt f eks hvis en av fetrene eller kusinene våre får kjæreste nå som ikke kjenner noen og må sitte ved siden av en for den personen helt ukjent tante f eks... synes det blir mest naturlig at par får sitte sammen... Vet ikke helt hvordan vi kommer til å gruppere sånn forøvrig, utenom nærmeste familie skal selvfølgelig sitte nærmt oss...
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #23 Skrevet 12. april 2008 Jeg ble splittet fra min samboer når vi var i bryllup for et års tid siden. Satt ikke i nærheten av hverandre en gang, og heller ingen andre jeg kjente. Jeg syntes det ble litt ubehagelig å sitte blant bare fremmede (og eldre) som var svært godt beruset til desserten. Ingen andre satt ved siden av sin partner heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå