Gjest M@ms Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei. Vi skal ha et lite formiddagsbryllup med bare de aller nærmeste til stede, 14 stykker. I hovedtrekk blir vielsen på tinghuset kl. 11:45, og vi spiser på restaurant etterpå. I sekstiden "stikker vi av sted" til utlandet for vår første barnefrie helg på 5 år... Spørsmålet mitt er egentlig hva spiser man? Det må jo bli en form for lunch? Litt tidlig med middag, 3-retters med indrefilet blir litt tungt klokken ett føler jeg... Vi er ikke så glad i tapas, og synes det høres litt stuselig ut med snitter. Noen som har noen gode forslag?
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hadde vært deilig med en slags lunsj-buffet, med noen lekre salater, deilige skinker, olivner, olivenbrød, frisk frukt og deilige jordbær, et par himmelske kaker, sprudlende champange, og kanskje noen til småretter.. mmmm, ble sulten nå jeg
Gjest M@ms Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Det høres kjempegodt ut! Jordbær er jo kjempedeilig til Champis!! Kanskje vi skulle gå for det. Er det noen andre som har hatt/vært i formiddagsbryllup? Hva spiste dere??
Grissini Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg synes ikke det er for tidlig med en tre-retters. Man trenger jo ikke akkurat å velge de tyngste rettene. Ellers er tapas et strålende lunsjvalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå