Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg har kjole med snøring i ryggen, vil dette gi en push-up effekt tro? Har lyst på undertøy i samme farge som kjolen jeg har kjøpt, i ivory. Noen som vet om noen nettsider der de har dette? Har tenkt på å ha korsett, men er redd det vil kunne sees på kjolen.. Setter pris på svar
mia83 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har kjole med snøring i ryggen, vil dette gi en push-up effekt tro? Har lyst på undertøy i samme farge som kjolen jeg har kjøpt, i ivory. Noen som vet om noen nettsider der de har dette? Har tenkt på å ha korsett, men er redd det vil kunne sees på kjolen.. Setter pris på svar Jeg skal kun ha stringtruse og strømper under kjolen Har også kjole med snøring, og den holder puppene mine på plass iallefall. Hvis den blir ganske stramt snørt så er det ikke noe problem tror jeg. Mulig det ikke funker for folk med "hengepupper", det vet jeg ikke noe om. Anbefaler deg å prøve kjolen først og se åssen det tar seg ut.. jeg brukte nesten 1200 kr på et korsett jeg hadde tenkt å bruke, og så viser det seg at jeg ikke får bruk for det likevel... kjipt med unødvendige utgifter! Men får jo alltids brukt det til andre anledninger da..
Prinsesse Snuppelure Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Se her! HVa om du overrasker mannen din med en helt spesiell truse under kjolen? Det har jeg nemlig kjøpt meg. Men jeg fant min i en brudebutikk på Grunerløkka. Trusen min er i silke, og "vanlig" form (ikke string truse) med "Forever" skrevet i bitte små strass-stener på rompa. Kjempesøt og veldig romantisk synes jeg. Se på denne linken, her kan du få hva du vil! http://cgi.ebay.com/PERSONALISED-BRIDAL-UN...1QQcmdZViewItem JEg skal heller ikke ha korsett/bh under min kjole, for min har isydd korsett og kopper for å støtte bysten - og selvfølgelig snøring i ryggen. Perfekt, da slipper jeg det stramme korsettet. Jeg har to barn, så jeg har ikke akkurat" sprett"pupper lenger,, men de funker og er ikke så verst! Lykke til! Jeg skal kun ha stringtruse og strømper under kjolen Har også kjole med snøring, og den holder puppene mine på plass iallefall. Hvis den blir ganske stramt snørt så er det ikke noe problem tror jeg. Mulig det ikke funker for folk med "hengepupper", det vet jeg ikke noe om. Anbefaler deg å prøve kjolen først og se åssen det tar seg ut.. jeg brukte nesten 1200 kr på et korsett jeg hadde tenkt å bruke, og så viser det seg at jeg ikke får bruk for det likevel... kjipt med unødvendige utgifter! Men får jo alltids brukt det til andre anledninger da..
Solfridbruda Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg har også kjole med korsett og snøring bak slik som du, i farge ivory. Har ikke tenkt meg korsett, for det tror jeg blir veldig bulkete under kjolen (unødvendig med to korsett også. fare for å bli større enn man er). Jeg har tenkt meg en stroppeløs bh, truse, strømpeholdere, strømper og har kjøpt et søtt strømpebånd. Har her på forumet fått anbefalt meg et fint sett fra triumph som heter "angel curves" som jeg har tenkt å anskaffe meg når det lir på. Det er både fint og romantisk. Et bilde av det settet ser du her; http://imworld.aufeminin.com/dossiers/d200...8496h163637.jpg Er sikkert bare å spørre etter settet i en undertøysforretning som selger undertøy i merket triumph. Er vel kanskje ikke i farge ivory, men så lenge det er hvitt så tror ikke jeg det gjør så mye under kjolen.
Marge Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg har også korsett og snøring i kjolen. Jeg har valgt stroppeløs bh under, for å fylle kjolen og få litt push-up effekt. Kjolen holder alt på plass, men løfter ikke bysten noe for min del (det sier de at ikke stroppeløse bher gjør heller, men i hvertfall synes jeg det ble penere med bh under).
augustjenta Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg har også korsett og snøring i kjolen. Jeg har valgt stroppeløs bh under, for å fylle kjolen og få litt push-up effekt. Kjolen holder alt på plass, men løfter ikke bysten noe for min del (det sier de at ikke stroppeløse bher gjør heller, men i hvertfall synes jeg det ble penere med bh under). Å jeg har tenkt å kjøpe korsett under, for det var det jeg hadde på da jeg prøvde kjolen.. Kjolen min har snøring i ryggen,men kom ikke til å tenke på om korsettet syns under kjolen bak under snøringen... Gjør den det a? Nå måtte je tenke litt.... Ble litt skeptisk jeg nå.
2008brud Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Å jeg har tenkt å kjøpe korsett under, for det var det jeg hadde på da jeg prøvde kjolen.. Kjolen min har snøring i ryggen,men kom ikke til å tenke på om korsettet syns under kjolen bak under snøringen... Gjør den det a? Nå måtte je tenke litt.... Ble litt skeptisk jeg nå. Ligger det ikke stoff under snøringene da? man ser vel ikke mellom båndene og inn til ryggen? Eller? Uansett så er faren størst for at korsettet vil kommer over kjolen under armene eller bak på ryggen. Det gjorde mitt som jeg kjøpte, så må droppe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå