Gjest Vimsevas Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Meg igjen , hoho:) Ombestemte meg jeg. Skal heller pleie håret mitt, DET trengs!! Hva er best av conditor, og treatments? Er ikke så fliink der jeg...Vet ikke forksjellen. Har nesten ikke brukt no hårkur i hele mitt liv og jeg farger håret mitt ofte..så kanskje på tidet. Ja hvertfall, noen som anbefaler noe på lookfantastic? Har ødelagt, slitt, bleket hår med splittede tupper! (under 200 lappen:P)
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Meg igjen , hoho:) Ombestemte meg jeg. Skal heller pleie håret mitt, DET trengs!! Hva er best av conditor, og treatments? Er ikke så fliink der jeg...Vet ikke forksjellen. Har nesten ikke brukt no hårkur i hele mitt liv og jeg farger håret mitt ofte..så kanskje på tidet. Ja hvertfall, noen som anbefaler noe på lookfantastic? Har ødelagt, slitt, bleket hår med splittede tupper! (under 200 lappen:P) Jeg elsker redken extreme, shampoen og balsamen. extreme fuel, anti snap, extreme cat, og recue force, alt fra extreme-serien:)
IloveNY Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 conditioner er vel det samme som balsam? Har iallefall innbilt meg dette...
DDuck Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 (endret) under 200 lappen har du ikke så stort utvalg hos frisør ihvertfall men du kan jo se etter wella Lifetex... er ikke helt sikker på hva de koster, men de skal ikke være så dyre... På lookfantastic kan du se etter: Wella SP 2.2 repair cream 30 secounds Paul Mitchell Super Strong Treatment Sebastian 2+1 treatment Wella SP Perfect Hair Fudge One Shot Wella SP Power Mask Sebastian Penetrait Alle disse er kurer du får bare se på pris Endret 11. april 2008 av dinedama
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk for svar! Hva bruker du selv da? Var mange å velge mellom
Eplekake Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Kerastase, den rosa serien er kjempe fin for slitt hår! jeg hater å klippe meg men liker å farge håret så håret mitt har blitt "reddet" av disse produktene! Sexy hair pumpkin purre liker jeg også for den lukter så godt(tror jeg du finner på strawberrynet.com og der er det fri frakt) Men den første uka eller to skal du bruke den noen ganger, men etter det bare annenhver eller hver tredje uke for håret blir mettet og da er dt bare sløsing! Sier i alle fall min frisør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå