Amadea Skrevet 2. mai 2008 #41 Skrevet 2. mai 2008 Vi skal ikke ha nattmat da vi har sen middag. Dessuten skal vi ha en litt spesiell form for kakebord. Vi tar bryllupskaken til dessert (servert ved bordet) også blir det sjokoladefontene med frukt og småkaker på buffet etterpå. Tror det blir litt mye med nattmat etterpå da. Jeg har fått servert pölse i lompe som nattmat. Det var kjempegodt. I et annet bryllup jeg har vaert i hadde de kjöpt inn pölse og lompe til nattmat, men fikk aldri servert det så de satt igjen med masse pölser etter bryllupet Kan ikke si jeg savna det eller tenkte på det under festen (det var en veldig morsom fest). I et bryllup jeg serverte i for 100 år siden hadde de planlagt ertesuppe til nattmat. Men det bryllupet gikk helt skeis. Alle gjestene og også bruden var drita fulle og alt gikk kjempetreigt. Så noen av oss servitörene ble sendt hjem allerede för nattmaten ble servert. Er litt usikker på om den egentlig ble servert jeg.
Titta Skrevet 3. mai 2008 #42 Skrevet 3. mai 2008 Vi tenkte å bestille peppes pizza...er det teit eller??? Jeg var i ett bryllup hvor vi fikk pizza. Ikke fra Peppes men fra en lokal pizzeria hvor de hadde forhandlet seg frem til en kjempegod pris. Det slo virkelig ann, kjempegodt!
*Emma* Skrevet 3. mai 2008 #43 Skrevet 3. mai 2008 Sist jeg var i bryllup var det ingen nattmat. Middagen var fra 17.30 og noen timer også var det jo kaker etterpå. Med potetgull og snack til drinkene tror jeg ingen savnet mat etterpå.... Vi dro jo hjem i 02.00 tiden så dte er begrenset hva man rekker.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #44 Skrevet 3. mai 2008 Da vi giftet oss hadde vi grillede hamburgere og pølser til nattmat, med masse deilig tilbehør til. Hadde en svær grill utenfor lokalet og langbord med tilbehør. Noen satt på benker ute og spiste og andre gikk inn. Nesten alt forsvant og det var veldig populært og lettvindt Har fått både pølse i brød, ertesuppe og spekemat i bryllup, og alt var godt og vellykket. Så jeg tror ikke det spiller så stor rolle hva man har egentlig, så lenge det er kjapt å stelle i stand, enkelt å spise, og salt....
Jane F. Skrevet 3. mai 2008 #45 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har ennå ikke planlagt å gifte meg men om/når jeg skal tror jeg nok det må bli nattmat ja... ved alle store begivenheter som inneholder alkohol i vår familie fører til at de fleste er våken til sola står opp igjen:P Når min tante giftet seg for noen år tilbake var det sodd til nattmat, men tror faktisk at de hadde pølser også Det er snedi, spes for at da får gjestene mulighet til å spise det stående. Spekemat er min favoritt, men det kan fort bli mye gris, potetsalat på gulvet og skal si at da vil fulle "onkel kjell" ha store problemer med å holde seg på bene.. Hehehe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå