Gå til innhold

Nattmat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos oss skal det serveres spekemat m/ tilbehør til nattmat :spise:

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest lady82
Skrevet

regna m d bli pølse med brød og tilbehør... enkelt og godt

Skrevet

Vi skal ha spekemat. Sto mellom det og betasuppe. Pølse med brød har jeg aldri hørt om noen som har hatt før jeg las denne tråden, og synes det virker ganske stusselig...

Skrevet
Vi skal ha karbonadesmørbrød :-)

Så smart!! Det tipset skal jeg ta med meg.. Da står det mellom pølse med brød og karbonadesmørbrød..

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Dette høres godt ut, men håper ikke det er Toro-varianten du planlegger å servere. :)

Hvorfor ikke toro-varianten? Synes den er kjempegod jeg :jepp:

Skrevet

Er veldig usikker på om vi i det hele trenger nattmat. Vi skal i følge planen spise middag rundt halv syv, slik at jeg ser vel for meg at middagen m. kaker og det hele varer til kanskje 11 - 12. Men kanskje..

Ingen andre som har hatt så sen middag?

Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet
Hvis bryllupsfesten varer uti de små nattetimer, så er det godt med noe varm mat. Folk blir jo sikkert sultne utover kvelden igjen, og snacks gjør ikke helt nytten.

Vi hadde ikke nattmat. Middag kl 17, kaker klokken 21, deretter snacks, folk var fortsatt kjempemette. Er så klart alltid godt med noe salt, men jeg synest absolutt ikke at nattmat er et must. Har vert i flere bryllup uten.

Skrevet

nattmat er et must! men det er nå min mening. Det er faktisk den beste maten av alt! Når kakekvalmen har lagt seg, man er deilig brisen, og der dukker det opp noe salt og varmt.. Lykke!!

Kan jo skjønna at dere med sen middag ikke ser det nødvendig, men det kommer litt an på hvor lenge fetsen varer. Har dere lokale med stengetid?

Jeg regner med et bryllup hvor festen skal vare langt ut i de små timer! Og da trenger man påfyll også av mat :)

Skrevet
Dette høres godt ut, men håper ikke det er Toro-varianten du planlegger å servere. :)

Jeg synes både pølse, spekemat og betasuppe har vært fantastisk god nattmat i de bryllupene jeg har fått dette servert.

Det er nok sikkert toro varianten :ler:

Det er gubben som har ønsket seg den, og det er akkurat den han elsker :hoho:

Vet ikke hvordan man lager det fra bunen av... dessuten blir det nok en del arbeid å gjøre det itillegg til alt annet like før, så jeg safer med toro :fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

Kan man servere pølser i brød, så hvorfor ikke toro gryterett? ;)

Skrevet

Trøndersodd med flatbrød + Pølse og lomper skal vi ha.

Nattmat er det beste måltidet som finnes! Var på bryllup i helga der de serverte pølser klokka ett, har aldri sett 100 pølser forsvinne så raskt :skratte: Jeg spiste 3, nammmm! :hoppe:

Skrevet

Det er skikelig godt med en pølse på siden av drammen ja :jepp:

Hvis man har muligheten til det så er det jo en kjempeidè å ha en stor grill utendørs med burgere og pølser på å ha ferdig hakket salat og alt annet tilbehør stående ved siden :)

Skrevet

Vi tenkte å bestille peppes pizza...er det teit eller???

Skrevet

Vi skal ha kreolske kjøttboller med salat, tatziki og fersk brød eller rundstykker til nattmat:-)

Gjest Elize
Skrevet
Vi tenkte å bestille peppes pizza...er det teit eller???

Synes ikke det er teit, men det høres dyrt ut. Nå vet jo ikke jeg hvor mange gjester dere har, men vi skal ha 80 gjester og da hadde det blitt for dyrt.

Skrevet

Jeg er ikke gift, men som gjest har jeg flere ganger fått servert wiener i lompe som nattmat, og etter en fin treretters middag og masse kaker smaker det herlig! :)

Gjest Elize
Skrevet

Når skal dere servere nattmaten i forhold til middagen?

Skrevet

Jeg satser på at vi har middag i gang rundt kl 17, kaker til 19-20 (ingen taler eller sanger ved middagen for at kaffegjestene kansje vil ha de med seg også så da tar vi det da :) ) og nattmat runt 01-02 :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri vært i bryllup der det har blitt servert nattmat, og skal heller ikke ha det selv. Når det er sagt - mitt bryllup må være avsluttet kl 2 og det har også de fleste andre bryllup jeg har vært i måtte gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...