Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vimsevas
Skrevet

Noen som shopper her ofte?? Skal kjøpe ett par varer her og det kommer på 22£ bare litt over 200, så burde jeg da bestille to ganger? For å slippe toll? Vet noen om man da må betale for å hente pakken på posten, noen ekstra frakt eller toll? Har aldri kjøpt noe under 200 kr der..så er litt usikker her! Vet det har vært ute før, men må ha ett spesifik svar;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vimsevas
Skrevet

Har shipping gått opp eller? nå koster det plutselig 50 kr for å sende... Syns noen snakket om 25,-

Skrevet
Noen som shopper her ofte?? Skal kjøpe ett par varer her og det kommer på 22£ bare litt over 200, så burde jeg da bestille to ganger? For å slippe toll? Vet noen om man da må betale for å hente pakken på posten, noen ekstra frakt eller toll? Har aldri kjøpt noe under 200 kr der..så er litt usikker her! Vet det har vært ute før, men må ha ett spesifik svar;)

Hvis du vil slippe å betale toll og mva, bør du bestille i to omganger. (Da bør du bestille med litt mellomrom - ellers putter de varene i samme pakke likevel.) Det er jo ikke sikkert at pakken blir stoppet i tollen, men jeg pleier å dele opp bestillingene mine når jeg handler på nett.

Hvis verdien av hver enkelt pakke er under 200,- betaler du ikke noe når du henter pakken (noen ganger får man den i postkassen også - kommer vel an på strørrelsen).

Skrevet (endret)
Har shipping gått opp eller? nå koster det plutselig 50 kr for å sende... Syns noen snakket om 25,-

Jeg bestilte derfra i går. Betalte da rundt 35 for å få sendt ett produkt.

Endret av Anemsi
Gjest Vimsevas
Skrevet

skal kjøpe en shampoo og det står shipping " 5,30£" Er ikke det veldig mye.. sparer man noe da, da ?? :S

Gjest Vimsevas
Skrevet

Får en ekstra spray på kjøpet, så det blir 300ml til sammen for de to.. sikkert derfor..!

Skrevet
Får en ekstra spray på kjøpet, så det blir 300ml til sammen for de to.. sikkert derfor..!

Du betale porto per produkt, så en vare 35 kroner, to varer 50 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...