Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Charlie!
Skrevet

Hei. Dollarn er jo så lav nå,(pund og forsåvidt) så tenkte jeg skulle nettshoppe litt:D Hvor/hvilke nett sider bør jeg sjekke ut? Alt av interesse.:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker lookfantastic.com, jeg da. Men der har fraktkostnaden gått opp nå.

Ja, dollaren ligger under 5 kr i dag! Og pundet under 10 kr.

Gjest Gjest_charlie_*
Skrevet

Victoriasecrets er jeg på:D Men hvordan er str. i bikini? bestilt det der? og truser å for den saks skyld. Bruker 40 i underdel og 44 i overdel på hm. BH ser jeg jo ikke er helt lett, selv om det var så mange fine. Bruker 80E(eller 36E) og det går jo ikke lengre opp enn DD:( Menmen. Finner vel noe an

Skrevet

Hvordan er frakten på victorias secret? dyrt?

Skrevet

Hvis man bestiller noe på Victorias S. for under 200 kr, kommer shippingkostnadene med i bergeningen i forhold til fortolling, eller er det kun beløpet for produktet man kjøper for som er grunnlaget for toll?

Skrevet

www.shopbop.com!!!

Livsfarlig mange fine kjoler der... ;)

Skrevet

Ebay ja :juhu: :juhu:

Skrevet
Hvis man bestiller noe på Victorias S. for under 200 kr, kommer shippingkostnadene med i bergeningen i forhold til fortolling, eller er det kun beløpet for produktet man kjøper for som er grunnlaget for toll?

Frakten teller ikke med når det avgjøres om man skal betale toll og moms. Så koster plagget under 200 er man trygg selv om pakken blir dyrere enn 200 når oprtoen er inkludert.

Handler man imidlertid for over 200 kroner blir toll og moms regnet ut fra både prisen på varen og portoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...