Gjest Utlogget for dette, ja Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hva i h er det han innbiller seg? Han er ikke perfekt, den mannen, det skal han ha. Men å ha seg med venninna mi sånn uten videre, det kunne han spart seg. Ja, greit at vi kranglet, og at han måtte ta seg en tur ut, men det får nå være måte på. Kunne han ikke bare kjørt rundt som andre menn gjør når de er sinte, og kommet hjem igjen uten å måtte skjemme seg helt ut??? Og meg også. Og nå ringte han fra henne, eller det var hun som ringte og sa at han var der. Jeg skjønte jo det var noe, hun hørtes så rar ut, så jeg tok henne litt for meg i tlf, og da innrømte hun at de hadde hatt sex. Sånn uten videre midt i uka med mannen til venninna hennes!!!!! Så ble hun spak da, og leverte tlf til mannen min. Og han hadde jo ikke annet valg enn å innrømme han også, ettersom hun gjorde det først. Greit at jeg ble sint, men det må da gå an å komme hjem fordet? Men det tør han ikke!!! I tillegg sier ahn at hhun fristet ham, og hun sier det motsatte, at det var han som ville, så hva skal jeg tro??? Han sa at han ble der til jeg hadde roet meg, så kunne han kanskje tenke på å komme hjem. Hva skal jeg gjøre nå da???? Hente ham???
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Nei, du skal ikke hente ham. Han får pent komme hjem selv. At det går an. Nå er ikke alle lik, men jeg personlig hadde ikke ville hatt noe mer med noen av dem å gjøre. Føler med deg.
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hva i h er det han innbiller seg? Han er ikke perfekt, den mannen, det skal han ha. Men å ha seg med venninna mi sånn uten videre, det kunne han spart seg. Ja, greit at vi kranglet, og at han måtte ta seg en tur ut, men det får nå være måte på. Kunne han ikke bare kjørt rundt som andre menn gjør når de er sinte, og kommet hjem igjen uten å måtte skjemme seg helt ut??? Og meg også. Og nå ringte han fra henne, eller det var hun som ringte og sa at han var der. Jeg skjønte jo det var noe, hun hørtes så rar ut, så jeg tok henne litt for meg i tlf, og da innrømte hun at de hadde hatt sex. Sånn uten videre midt i uka med mannen til venninna hennes!!!!! Så ble hun spak da, og leverte tlf til mannen min. Og han hadde jo ikke annet valg enn å innrømme han også, ettersom hun gjorde det først. Greit at jeg ble sint, men det må da gå an å komme hjem fordet? Men det tør han ikke!!! I tillegg sier ahn at hhun fristet ham, og hun sier det motsatte, at det var han som ville, så hva skal jeg tro??? Han sa at han ble der til jeg hadde roet meg, så kunne han kanskje tenke på å komme hjem. Hva skal jeg gjøre nå da???? Hente ham??? Vil du han skal komme hjem? Pakk sakene hans og kjør de bort dit. Ring henne og si hun kan beholde han. Tar nok ikke lang tid før han har seg med noen andre heller. Sånt søppel du har giftet deg med, stakkars deg. Er synd når man blir blind av kjærligheten i mange år. Nå fikk du synet tilbake kanskje?
Bokormen Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Sette en bag med tøyet hans på trappa og låse døra?
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hvordan stole på noen etter de har knullet noen andre? Hvorfor skulle de ikke gjøre det igjen? Har du klart å stole på noen som har gått bak ryggen din? Er man da naiv og dum, eller svelger dere virkelig alt som blir sagt etter litt anger over å bli fersket? (inspirert av annen tråd om utroskap)
Gjest Piper Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Du må ikke være sint på han, for du må da forstå at han bare ville rase fra seg litt. Og siden sex er bra for det, må du jo forstå at han fant den første og beste foruten deg å ha sex med. La han rase fra seg, ta han inn igjen og vær glad for at du har en mann i det hele tatt
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Hvordan stole på noen etter de har knullet noen andre? Hvorfor skulle de ikke gjøre det igjen? Har du klart å stole på noen som har gått bak ryggen din? Er man da naiv og dum, eller svelger dere virkelig alt som blir sagt etter litt anger over å bli fersket? (inspirert av annen tråd om utroskap) Jeg er ny her, dette skulle være en egen tråd. Unnskyld frue.
Gjest lillebøll Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Ja jeg synes du skal hente ham og stelle godt med ham. Han har det nok ikke så enkelt stakkar.
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Ja jeg synes du skal hente ham og stelle godt med ham. Han har det nok ikke så enkelt stakkar. Jeg syns mer synd på fruen som har en utro mann!
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Du må ikke være sint på han, for du må da forstå at han bare ville rase fra seg litt. Og siden sex er bra for det, må du jo forstå at han fant den første og beste foruten deg å ha sex med. La han rase fra seg, ta han inn igjen og vær glad for at du har en mann i det hele tatt Hva???? Jeg tror ikke hva jeg leser. Er det mannen det er synd i, som har knullet venninnen til konen sin? Får din mann knulle rundt ute så kommer han hjem og får godt stell?? Vær glad du har mann??? Man tar vel ikke hva som helst bare for å få ha en mann?
Gjest Utlogget for dette, ja Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Ja, nå er det ikke det at jeg er så begeistret for den der mannen alltid heller da, og dette er heller ikke første gangen han er ute på tur sånn sett. Men han kunne da ihvertfall for det første gjort noe i helga, når det liksom ikke er så åpenlyst. for det andre så kunne han ha kommet hjem etterpå og ikke gitt seg til der. hva skal hun liksom tro nå da? For det tredje så kunne han vært med ei som jeg ikke kjenner hvis det er så om å gjøre.
Gjest Piper Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 (endret) Hva???? Jeg tror ikke hva jeg leser. Er det mannen det er synd i, som har knullet venninnen til konen sin? Får din mann knulle rundt ute så kommer han hjem og får godt stell?? Vær glad du har mann??? Man tar vel ikke hva som helst bare for å få ha en mann? Og du klarer å ta denne tråden seriøst fordi? Les hovedinnlegget en gang til, så kanskje du klarer å forstå at dette ikke er noe som virkelig har hendt. Så kan du lese det neste innlegget TS skriver, og da blir nok tvilen enda mindre. Endret 10. april 2008 av Scorpina
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Ja, nå er det ikke det at jeg er så begeistret for den der mannen alltid heller da, og dette er heller ikke første gangen han er ute på tur sånn sett. Men han kunne da ihvertfall for det første gjort noe i helga, når det liksom ikke er så åpenlyst. for det andre så kunne han ha kommet hjem etterpå og ikke gitt seg til der. hva skal hun liksom tro nå da? For det tredje så kunne han vært med ei som jeg ikke kjenner hvis det er så om å gjøre. Ingen unnskyldning omså det var helg, helligdag, bursdagen din eller ei du ikke kjenner! Kast han på dør!
Gjest Utlogget for dette, ja Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Du må ikke være sint på han, for du må da forstå at han bare ville rase fra seg litt. Og siden sex er bra for det, må du jo forstå at han fant den første og beste foruten deg å ha sex med. La han rase fra seg, ta han inn igjen og vær glad for at du har en mann i det hele tatt Ja, mulig det er sånn med deg, men jeg har litt høyere krav enn du sikkert har. Du er vel en av de som ikke har sjans på annet enn sånne menn, og må være fornøyd med det som kom forbi. Men sånn er det altså ikke her i gården, jeg blir sint jeg, for det fortjener han! Blir helt sjokkert jeg av at noen kan være så unnerdanige som deg.
Lusken Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 han hørtes ikke ut som så mye å samle på.. Men om du "godtar " at han er utro ...(virker som han har vært det før og jeg forstår TS rett, og selv om det høres teit ut om man er utro en gang er sjangsen STOR han gjør det igjen...) Hadde det vært bedre om det var i helgen? hvorfor?
Gjest Piper Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Ja, mulig det er sånn med deg, men jeg har litt høyere krav enn du sikkert har. Du er vel en av de som ikke har sjans på annet enn sånne menn, og må være fornøyd med det som kom forbi. Men sånn er det altså ikke her i gården, jeg blir sint jeg, for det fortjener han! Blir helt sjokkert jeg av at noen kan være så unnerdanige som deg. Jadda, høres ut som du har kjempe høye krav, og du har virkelig funnet deg en meget spesiell mann. Han passer nok ikke helt til meg, siden jeg liksom har litt andre krav enn det du har. Men det er jo godt, for da kan jo du og venninne din dele på han siden dere begge vil ha han. Men jeg tror det kan være lurt å holde meg utenfor, siden jeg liksom ikke er helt med i dette dramaet.
Gjest StockDama Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Syns du skal knuse og brenner alt han eier jeg =)
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Jeg leste i reglene at det ikke er lov å krangle her inne. Kan man det?
Gjest Piper Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 Jeg leste i reglene at det ikke er lov å krangle her inne. Kan man det? Noen som krangler her?
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 Syns du skal knuse og brenner alt han eier jeg =) Det løser lite. Det beste er å knuse venninna. Da er de ferdige med hverandre. Knuser hun tissen til mannen sin, kan han ikke bruke den lenger heller.
Anbefalte innlegg