Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Har planer om å kjøpe meg sandaler på nett siden utvalget her i byen er elendig. *camperfan* Så begynte jeg å fundere...burde jeg gå opp en størrelse? Har vært litt uheldig noen ganger, og føler at tærne ligger utenfor!! Er det noen "regel" på dette med sandaler?!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Kommer litt an på formen på sandalen synes jeg, men faktisk kjøper jeg stort sett ett nummer større når jeg sjal ha sandaler. Nettopp av den grunn du nevner - at tærne eller hælen ikke skal stikke utenfor. Veldig mange har det om du titter ned på folks føtter på sommeren, jeg synes det er veldig stygt...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Kommer litt an på formen på sandalen synes jeg, men faktisk kjøper jeg stort sett ett nummer større når jeg sjal ha sandaler. Nettopp av den grunn du nevner - at tærne eller hælen ikke skal stikke utenfor. Veldig mange har det om du titter ned på folks føtter på sommeren, jeg synes det er veldig stygt... Hehe, bra det ikke bare er meg! Tror nok jeg prøver meg på et nummer større, jeg.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg synes det nesten er motsatt med sandaler jeg.. At de ofte blir for store? Har du noengang målt føttene dine? Dvs, vet du om du er i underkant eller overkant av størrelsen din? Mine føtter kunne passet i størrelse 35.5, men jeg bruker 36. Måling av føtter kan du gjøre på sporstbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå