Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå går det en dokumentar som heter "Bowling for Columbine" på kino. Det er en superbra film og bør sees.

Da jeg så den satt jeg igjen med en liten klump i magen og en tåre i øyet! Den handler hovedsaklig om massakren som fant sted på Columbine, en High School i USA. En gutt gikk amok med et våpen og både lærere og elever ble rammet. Etter dette ble set opprør og demonstrasjoner. Hele USA ble rammet på et vis! Utrolig bra dokumentar! Og mannen som har laget filmen (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå..) har laget mange dokumentarer tidligere som setter ting på spissen og får folk til å reagere!

Se den!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blwoling for Columbine er KJEMPEBRA og laget av Michael Moore.

Han har også skrevet bkoen dumme hvite menn som jeg tror er i butikkene nå, denne er også blitt kjempepopulær,....

Så helt enig med deg, Hypsnos:) Alle burde se filmen!!!!

Skrevet

Michael Moore er forresten den mannen som, da han vant academy awards for nettopp denne filmen i år(beste dokumentar), holdt en anti-krigstale under showet og ble buet ut!! :o jeg synes han holdt en superflott tale, og jeg jublet da han omtrent hyttet med neven og sa "shame on you bush, shame on you!"

Go Michael Moore!!!!

Skrevet

Den filmen har jeg så lyst til å se. Har den akkurat kommet? Jeg finner den ikke på kinoen i Kristiansand. Eller har den gått for en stund siden, så den er ferdig......? Noen som vet?

Skrevet

den gikk nok for lenge siden...

den begynte vel å gå i februar/mars tror jeg... den går enda her da...

men er sikkert slutta å gå i mindre byer....

Skrevet

Heisann!

Bare sånn til opplysning så har filmen slutta å gå på kinoen i Kristiansand ja! :cry: Den gikk fram til midten av April tror jeg, men den går fortsatt i alle store byer!! De som ikke får sett den kan jo leie den på video!

Her i Trondheim slutter den å gå nå i utgangen av Mai (tror jeg)..

Men som sagt, uansett hvordan og når: SE DEN

:sjokk::sjokk: :sjokk: :sjokk::sjokk:

Skrevet

Fikk ikke sett den på kino, men lasta den ned og så den hjemme i stede. Utrolig bra film!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...