Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg har etter lang tids musikktørke begynt å ønske meg noen plater CD-formatet er litt tungvint og forholdsvis dyrt (?), så jeg lurer på å kjøpe via nedlastingssteder som iTunes o.l - 50 kr for en plate nå som dollarkursen er så lav er jo ikke så ille, selv om det er litt kjedelig at alt er digitalt. Hva er deres erfaringer?
Concertina Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Dersom du ikke har amerikansk kredittkort så kan du ikke kjøpe musikk via amerikanske iTunes. Jeg handler stort sett CD-er, men enkeltsanger kjøper jeg via iTunes (enten norsk eller britisk - jeg har en britisk bankkonto slik at jeg kan handle der). Grunnen til at jeg bruker iTunes er rett og slett fordi det er så enkelt...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Takk for svar Da må jeg evt undersøke prisene på den norske versjonen av iTunes (eller hva butikken heter ). Enkelt er greit!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Her selger de norsk musikk, kjøper de spora du ønsker. http://www.mic.musikkonline.no/shop/default.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå