Kitsune Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Og før i dag var den på 4,98 noe som visstnok er rekordlavt! Ingen pensumlesing her, nå skla jeg se på nettshopping! Skal du utnytte den latterlig lave kursen?
estrella Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Uheldidvis ikke. Har ikke nok penger..eller det jeg har av penger går til Kamelot-konserten i mai i Oslo :-D
Meaty Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg skulle til å starte en tråd om dette, men spør her i stedet. Jeg skal til USA i juni, men lurer fælt på om jeg bør kjøpe en god del dollars nå eller om jeg bør vente og se om kursen faller ytterligere. Ekspertene mener jo stort sett at det er sjans for det. Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg er absolutt ikke ekspert, men jeg vil tro dollaren faller litt en stund til. Det blir sagt i DN at man må regne med at den kan holde seg på 4-tallet en tid. Ettersom det er såpass kort tid til du skal til USA vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt dollar nå, det er vel ikke veldig sannsynlig at den økonomiske situasjonen der borte snur seg så veldig de første par månedene.
Gjest Casey Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Skal du utnytte den latterlig lave kursen? Hm, der fikk du meg inn på nye tanker. Kanskje det!
mamut75 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Valuta regnes av mange som noe av det vanskeligste å spekulere i , så lykke til til alle dere som får lyst til å prøve , tror dere trenger flaks for å tjene på det . Dollarkursen er jo ellers hyggelig dersom en kjøper i USD$ , men syntes ofte frakten fra usa kan bli litt høy , spesielt hvis det en kjøper veier litt .
murray Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Har handlet en del allerede. Veldig billig! Kjøper bøker fra amazon og hårprodukter fra lookfantastic. Har også blitt et digitalkamera, klær og diverse.
Rosenrød Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Jeg reiser til USA i desember og vurderer å kjøpe litt dollar når feriepengene kommer....
Maneo Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Har handlet en del allerede. Veldig billig! Kjøper bøker fra amazon og hårprodukter fra lookfantastic. Har også blitt et digitalkamera, klær og diverse. Men Lookfantastic er jo engelsk, derav pund? Har ikke benyttet meg så kjempemye av den lave kursen, har ikke noe jeg trenger akkurat nå.
Gjest Gjest_mink_* Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Men Lookfantastic er jo engelsk, derav pund? Pundet er også svært lavt om dagen, 9.9 i skrivende stund.
Maneo Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Pundet er også svært lavt om dagen, 9.9 i skrivende stund. Jøss. Takk.
Malama Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Den lave pundkursen passer meg fint siden jeg skal ha ny shampo og balsam, og pleier handle slikt fra lookfantastic. Dollarkursen har jeg også lyst å utnytte, men er mer usikker på hva det skulle være slags shopping. Om jeg shopper bare for å shoppe, så sparer jeg jo egentlig ikke penger
Gjest Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Neeeeeeiiiii, jeg har ikke penger.. Jeg kommer til å få ebay abstinenster snart. Får lønn den 25 da, og da får jeg litt penger. Å, det jeg hadde lyst tpå kostet 2000 for to-tre måneder siden, lurer på hvor mye det koster nå da... Tør ikke sjekke....
Anglofil Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 (endret) Har heldigvis ikke brukt opp hele lønninga mi, så jeg har fått kjøpt meg CSI: Miami - The Complete Fifth Season for den nette sum av 260 kr. Siden dette er en ganske ny release, koster den ihvertfall det dobbelte i butikkene her hjemme (da dette også er en ren importvare og enda ikke kommet for salg på det europeiske markedet). Mvh Yvonne Endret 11. april 2008 av Yvonne
venus* Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 5, 02! Jøjemeg. Dette MÅ være et tegn på at jeg skal handle fra Victoria's Secret!
Bomull Skrevet 12. april 2008 #18 Skrevet 12. april 2008 Valuta regnes av mange som noe av det vanskeligste å spekulere i , så lykke til til alle dere som får lyst til å prøve , tror dere trenger flaks for å tjene på det . Ja og så må man kjøpe veldig mye dollar for å tjene noe særlig på det, og beregne lang tid før det lønner seg å selge.
mamut75 Skrevet 12. april 2008 #19 Skrevet 12. april 2008 Jeg handlet fra play.com , pund det da , men pundet er lavt nå det også 2.99 for en dvd
mamut75 Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Ja og så må man kjøpe veldig mye dollar for å tjene noe særlig på det, og beregne lang tid før det lønner seg å selge. Ja , hvis man tjener på det . Man kan tjene på det , det er ikke det jeg sier , men man trenger flaks da Er noen som setter boliglån/hyttelån i bestemte valutaer , og noen har tjent mye penger på det , mens andre har mistet huset pga det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå