Gjest Lilleulv Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Ble anbefalt en hårkur fra Kerastase sist jeg var hos frisøren. Den var grønn, og det var 6 sånne bittesmå tuber oppi til 350 kr. Håret ble helt sykt mykt og bra av en sånn liten... Har lett på strawberrynet, men finner ikke den kuren. Fikk ikke med meg hva den het. Noen som kan hjelpe?
Gjest Lilleulv Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 kan det være denne tro: http://www.lookfantastic.com/hair/kerastas...orcintense.html
IloveNY Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Interresant! Men den var svindyr da Merket du en veldig stor forskjell på håret ditt Lilleulv? Nok til å betale så mye liksom?
Gjest Lilleulv Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Interresant! Men den var svindyr da Merket du en veldig stor forskjell på håret ditt Lilleulv? Nok til å betale så mye liksom? Merket syk forskjell på den frisøren tok på meg ja!! hadde jo det mykeste håret i NATO Har akkurat bleika det fra mørkt til helt lyst så må nesten bare investere i litt pleie føler jeg....
Nausicaä Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 De har mange Kerastase-ting på Strawberrynet. Fant ikke akkurat den som du linket til, men jeg lette ikke så godt.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 De har mange Kerastase-ting på Strawberrynet. Fant ikke akkurat den som du linket til, men jeg lette ikke så godt. Jeg sa jo akkurat at jeg ikke fant den på strawberrynet
Nausicaä Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Jeg sa jo akkurat at jeg ikke fant den på strawberrynet Åh beklager, jeg leste ikke posten din godt nok. Fant den på ebay da. Billigste til 70 kr...
IloveNY Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Bleke håret lyst fra mørkt har jeg også gjort en gang! Det tok på ja:S Sikkert lurt å bruke litt penger på å gi håret næring:) Jeg får se om jeg også skulle investere i en slik selv da Man kan jo aldri få for fint hår!
Gjest Lilleulv Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Åh beklager, jeg leste ikke posten din godt nok. Fant den på ebay da. Billigste til 70 kr... oj! seriøst? link? det kan vel bare ha vært en sånn tube da kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå