Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt å avlegge et besøk her? I såfall, hva bør vi prioritere når vi kun har to dager i Orlando?12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Min sambo dro dit med familien da han var liten, og han snakker om det ennå... Jeg tror nok det er verdt turen. I allefall om du har barn!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Å komme til Orlando er som å komme til en helt annen verden!

På godt og vondt, vel å merke!!!

Det som er interresant å gjøre i Orlando er de såkalte "themeparks" (Disney World, Universal Studios, Sea World....)

Disney World er jo selvfølgelig storslagent!!

To dager kan lett "brukes" her!!

Vil absolutt anbefale EPCOT, med norsk paviljong og den fantastiske "golfballen" (Spaceship Earth) +++. Magic Kingdom er en selvfølge å få med seg! Det er her Cinderellas Castle befinner seg + alle de andre Disney figurene!!!

På kvelden vil jeg anbefale dere å gå ut på disneys party øy, Pleasure Island. En liten "by" med ute-steder!

Det er alikevel veeeldig høy luftfuktighet om sommeren, og det å gå i parkene kan være veldig tungt hvis man ikke drikker mye og hviler ofte!

Lykke til!!

Skrevet

Hallo!!

Det er masse å se på i Orlando.Vi hadde også bare to dager da vi var i Orlando, og det synes vi var lite.Vi prioriterte å se Magic Kingdom og Epcot senteret. Spesielt i Magic Kingdom var det utrolig mye å se på og være med på.Belag deg å stå mye i kø og ha på deg gode sko, da det er store avstander der.

Det er like gøy å gå der for voksne som barn.

En må ikke ha med for små barn dit. Det blir for mye inntrykk og grinete barn.

Ha en god reise og gled deg.Bare der å ha vært i Florida er gøy.hoppe.gif

12

Gjest Anonymous
Skrevet

To dager er så alt for lite å bruke i Orlando. Om du har barn og skal til Disney, ville jeg prioritert Magic Kingdom (første avd. som åpnet, hvor du treffer alle de klassiske Disney figurene). Det er fem ulike avdelinger i Disney, og hver av de krever èn dag). Ellers kan det virkelig anbefales å besøke NASA på Cape Canaveral.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bodde i Orlando i 1 og et halvt år. Føler allikevel at det er masse jeg ikke har fått gjort eller sett der!!!

Anbefaler sterkt en dag i Seaworld!

Men få for all del med deg EPCOT, og ikke bare ta til deg det som du ser når du går rundt.. Gå inn i alle kroker og prat med folkene som jobber der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...