Gjest LillmMY Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg er ekstremt nysgjerrig på denne laseren,siden den lar 70 % av huden stå urørt etter behandling. Men funker den? Det koster tross alt 5-6000 kr for EN gang bare.det må da funke til den prisen? Noen som har prøvd? Resultater? Jeg har solskadet hud og litt rynker.tror dere den vil funke på meg?
Gjest Gjest_anki_* Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jeg er ekstremt nysgjerrig på denne laseren,siden den lar 70 % av huden stå urørt etter behandling. Men funker den? Det koster tross alt 5-6000 kr for EN gang bare.det må da funke til den prisen? Noen som har prøvd? Resultater? Jeg har solskadet hud og litt rynker.tror dere den vil funke på meg?
Jean Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 FRAXEL är inte laser. Om det är den helt nya metoden du menar. I Sverige finns den här kliniken: www.spektrakliniken.se som är en av få som kan utföra behandlingen. Överhuden skadas alltså inte utan de undre hudlagren åsmakas skador som sedan får läka ihop på rätt sätt. Tar ca 2-4 veckor att läka huden. En hel kur kostar ca 30 000 kr, enstaka behandlingar ca 5-8 000 sv kr. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Marianne72 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Forsøkte Mosaic laser i Trondheim som er samme som fraxel. Har fått mye finere hud!
SubRosa Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Hvor har de Mosaic-laseren? Bor også i trondheim, og har kunne tenkt meg Fraxel laser fordi det skal være effektivt mot store porer. Noen som vet om det virkelig funker mot dette? Men det er jo så dyrt! Hvordan ligger Mosaic laser i pris? Forsøkte Mosaic laser i Trondheim som er samme som fraxel. Har fått mye finere hud!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Hadde min første fraxel behandling denne uken. For tidlig å si noe om resultatet. Akkurat nå er huden bare rød, tørr og klør... Men er optimist. Har høye forventninger til denne behandlings metoden:)
Gjest sofusine Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Hadde min første fraxel behandling denne uken. For tidlig å si noe om resultatet. Akkurat nå er huden bare rød, tørr og klør... Men er optimist. Har høye forventninger til denne behandlings metoden:) Jeg er imponert over de som går på jobb etter denne behandlingen. Tok min første Fraxel behandling på mandag, og selve behandlingen var ikke noe spesielt vond, men man ser skikkelig jævelig ut i mange dager etter. Mye styggere enn forventet. Har vært skikkelig rød, hoven, skitten og flassete. Hvis man ikke vil at alle skal se hva du har gjort, må man beregne en ukes fravær fra jobb etter denne behandlingen..... de sier at man bør ha minst fire behandlinger for å få et godt resultat, og det er helt uaktuelt for mitt vedkommne. Orker ikke å gå igjennom dette flere ganger. At man kan skjule det med sminke, er bare sprøyt.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er imponert over de som går på jobb etter denne behandlingen. Tok min første Fraxel behandling på mandag, og selve behandlingen var ikke noe spesielt vond, men man ser skikkelig jævelig ut i mange dager etter. Mye styggere enn forventet. Har vært skikkelig rød, hoven, skitten og flassete. Hvis man ikke vil at alle skal se hva du har gjort, må man beregne en ukes fravær fra jobb etter denne behandlingen..... de sier at man bør ha minst fire behandlinger for å få et godt resultat, og det er helt uaktuelt for mitt vedkommne. Orker ikke å gå igjennom dette flere ganger. At man kan skjule det med sminke, er bare sprøyt. Er nå godt over to uker siden jeg tok min første fraxel behandling. Hun som utførte det på meg sa jeg ikke skulle forvente meg noe etter første behandling,men synes jammen meg jeg ser drastiske forskjeller i huden allerede! Nesten all hyperpigmentering jeg hadde i pannen(og det var mye) er nå borte. For arrenes del trenger jeg nok tre fire behandlinger til, for jeg ser ikke stor forskjell der ennå. Er nok enig med deg at den første uken var ganske grusom, og det var faktisk en dag jeg rett og slett måtte ringe jobben og si at jeg var syk. Så påberegn en ukes tid for at huden skal bli "normal". Jeg fikk dessuten et helt vanvittig kviseutbrudd, men det gikk over fort med litt lokal kvisebehandling. Man må vel lide for skjønnheten...
YesTheyAreFake Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Hei! Jeg har også fått gjort 3 behandlinger med Mosaic laser ved Klinikk Stokkan i Trondheim, og jeg er meget fornøyd med resultatet, huden er glattere, men litt mindre rynker og pigmentflekker. Det kostet 5500 kr pr behandling. Jeg var rød og hoven i 3-4 dager, deretter ble huden ru og grov, som etter en solforbrenning, etterpå dette ble huden mye bedre. Jeg planlegger å ta 1-2 behandlinger til, og kanskje vedlikehold 1 gang i året. Hvor har de Mosaic-laseren? Bor også i trondheim, og har kunne tenkt meg Fraxel laser fordi det skal være effektivt mot store porer. Noen som vet om det virkelig funker mot dette? Men det er jo så dyrt! Hvordan ligger Mosaic laser i pris?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Tror du skal bare glede deg til å prøve fraksjonell laserbehanding. Det du skal være skeptisk til er hvilken klinikk du skal velge. Vær sikker på at den klinikken du velger har en ansvarlig lege og forsikre deg om at denne legen har kjennskap til laserbehandling. Det er ingen selvfølge. Lykke til!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Tror du skal bare glede deg til å prøve fraksjonell laserbehanding. Det du skal være skeptisk til er hvilken klinikk du skal velge. Vær sikker på at den klinikken du velger har en ansvarlig lege og forsikre deg om at denne legen har kjennskap til laserbehandling. Det er ingen selvfølge. Lykke til!
Gjest Gjest1 Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Prøv http://www.hudspesialisten.no i Trondheim, de har hudlege som har dotograd i behandling med laser på hud. Er selv i gang med fraxel laser på strekkmerker (magen), hadde ingen plager etterpå. Har kun hat en behamdling med denne laseren og ser ikke noen store endringer enda, men har brukt de tidligere på kvisearr med veldig godt resultat.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #13 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har tatt 2 fraxel restore behandlinger og er fornøyd så langt. Kunne fint gå på jobb dagen etter, men var selvsagt både hoven og rød. De verste dagene var faktisk dag 3 og 4 etter behandling. Nå er det 1,5 uke siden andre behandling, og jeg ser forskjell. Men forventer at jeg ser mer resultater etter et par måneder til. De sier det tar litt tid før effekten kommer helt. Behandlingen var ikke vond i det hele tatt, men jeg hadde mye bedøvelse både med tabletter og krem. Litt sårt og vondt samme rett etter behandling.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Hei! Har fått min første fraksjonelle laserbehandling ved Drammen Laserklinikk og er svært fornøyd. Her var den ansvarlige legen tilstede på klinikken når jeg fikk behandling. Dette var en grei opplevelse og resultatet ser bra ut. Sett gjerne av en uke etterpå siden huden ikke er spesielt representativ før det har gått ca. en uke. ANBEFALES!
Gjest Laserguri Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 FRAXEL är inte laser. Om det är den helt nya metoden du menar. I Sverige finns den här kliniken: www.spektrakliniken.se som är en av få som kan utföra behandlingen. Överhuden skadas alltså inte utan de undre hudlagren åsmakas skador som sedan får läka ihop på rätt sätt. Tar ca 2-4 veckor att läka huden. En hel kur kostar ca 30 000 kr, enstaka behandlingar ca 5-8 000 sv kr. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Vet ikke hvorfor du sier at Fraxel ikke er en laser - den er en Co2 laser og navnet fraxel er en "fellesbetegnelse" på slike typer co2 laser fordi de behandler huden "fraksjonelt", dvs lar 60-70% av huden være ubehandlet -mot tidligere Co2 lasere.
Cleopatrah Skrevet 4. september 2010 #16 Skrevet 4. september 2010 Hvor har de Mosaic-laseren? Bor også i trondheim, og har kunne tenkt meg Fraxel laser fordi det skal være effektivt mot store porer. Noen som vet om det virkelig funker mot dette? Men det er jo så dyrt! Hvordan ligger Mosaic laser i pris? Leste igjennom alle svarere, men det er ingen som svarte på dette: kunne tenkt meg Fraxel laser fordi det skal være effektivt mot store porer. Noen som vet om det virkelig funker mot dette? Noen som har fått en merkbar forandring på porestørrelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå