Gå til innhold

Kollega har smuggiftet seg!

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget bruker
Skrevet

En kollega av meg har tatt seg ferie noen dager for å dra på jentetur, og i dag fikk vi på jobben sms hvor hun fortalte at hun hadde giftet seg og var på bryllupsreise! Vet at hun har vært giftesjuk lenge, men mannen ville ikke ha noe store greier (det ville hun), men nå har de altså gjort det uten at noen visste om det! Vi på jobben skal selvfølgelig markere dette når hun kommer på jobb på mandag, men hva skal vi finne på? Bortsett fra ballonger og champagne? Noen morsomme forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet
En kollega av meg har tatt seg ferie noen dager for å dra på jentetur, og i dag fikk vi på jobben sms hvor hun fortalte at hun hadde giftet seg og var på bryllupsreise! Vet at hun har vært giftesjuk lenge, men mannen ville ikke ha noe store greier (det ville hun), men nå har de altså gjort det uten at noen visste om det! Vi på jobben skal selvfølgelig markere dette når hun kommer på jobb på mandag, men hva skal vi finne på? Bortsett fra ballonger og champagne? Noen morsomme forslag?

Jeg gifter meg i "stillhet" eller hemmelig.. og det er jo fordi vi ike ønsker oppmerksomhet rundt dagen vår, så jeg ville blitt sur hvis noen av mine kollegaer hadde ordna no!

Gjest lillebøll
Skrevet

Ja men hun ønsket det jo hun, var jo mannen som ikke ville?

Kake, ballonger, gave. Det må da være bra?

Skrevet

Kronerulling for å gi dem en skikkelig gave og kansje litt ordentlig lunch eller en middag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...