Tusenfryd Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Vi har en pågående diskusjon her i huset... til en 30-årsdag skal man jo få pepperbøsse når han eller hun er... ja, hva da? Helt singel? Ikke gift eller samboer? Jeg mener man er fritatt for pepper når man har kjæreste er i et etablert forhold. Min mann mener at kun samboerskap eller ekteskap fritar. Så kjære panel - hva sier dere?
aline Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 Dersom man har vært eller er gift eller dersom man har samboer, eneste grunner til fritak fra pepper ifølge meg!!! (å ha hatt samboer hjelper heller ikke! Gift, skilt eller samboer!!)
Johanna Skrevet 9. mai 2003 #3 Skrevet 9. mai 2003 Dersom man har vært eller er gift eller dersom man har samboer, eneste grunner til fritak fra pepper ifølge meg!!! (å ha hatt samboer hjelper heller ikke! Gift, skilt eller samboer!!) Enig med deg aline.
Chiquita Skrevet 9. mai 2003 #4 Skrevet 9. mai 2003 Jepp, kun samboer eller ektaskap som er godt nok. Ellers så vanker det pepper, ja
Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 så lenge man ikke er gift; skal man ha pepper!!!
koldbruna Skrevet 11. mai 2003 #6 Skrevet 11. mai 2003 Dersom man har vært eller er gift eller dersom man har samboer, eneste grunner til fritak fra pepper ifølge meg!!! (å ha hatt samboer hjelper heller ikke! Gift, skilt eller samboer!!) Enig med deg jeg også. koldbruna
Joplaya Skrevet 11. mai 2003 #7 Skrevet 11. mai 2003 Sambo fikk en pepperbøsse som var halvfull - fordi han har litt: samboer, forlover og barn Han fikk det kun av et vennepar da som absolutt gledet seg til å kunne gi pepper til noen
Gjest Miss Gemini Skrevet 11. mai 2003 #8 Skrevet 11. mai 2003 Jeg trodde det var kun å være gift som fritok deg fra pepperbøssa??! Min kjære samboer fyller tretti i år, og jeg ville ikke synes det var noe rart om han fikk pepperbøsse, selv om han har vært samboer i fem år. Uansett så må man vel tolke den der som man selv vil. Det er vel ingen som kan bli fornærmet uansett om man får pepperbøsse eller ikke vel? Klem fra meg- Miss gemini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå