Gå til innhold

Hvor mye sparer dere totalt per måned?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrigper_*
Skrevet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6-7000

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Vi sparer 8000 til sammen pr måned (fordelt på fond/sparekonto) , BSU kommer i tillegg! :)

Skrevet

Hmm. Må tydeligvis begynne å spare litt. Prøver på 2000 i mnd, men som regel havner litt tilbake på brukskontoen igjen gitt.

Skrevet

30 000 cirka legger vi av til sparing. Noen ganger mer... Opp mot 50.

Gjest Gjest_ukjent_*
Skrevet

Oi, hvor i landet bor dere? Høres ut som om dere alle har sinnsykt god råd, kan jeg spørre hvor mye dere betaler i lån og avdrag på bolig?

Skrevet
Oi, hvor i landet bor dere? Høres ut som om dere alle har sinnsykt god råd, kan jeg spørre hvor mye dere betaler i lån og avdrag på bolig?

Sparer ikke med konkrete tiltak annet enn at vi betaler veldig mye høyere avdrag på boliglånet enn hva vi behøver (har flexilån.Pengene står bedre der enn på høyrentekonto)

Bor på vestlandet

Renter+avdrag ca 24 000 i mnd, hvor av ca 14 000 blir frigjort kapital i flexilånet hver måned.

Skrevet

Sparer tilnærmet ingenting, men i og med at jeg har kun studielån som fast inntekt, er det omtrent ingenting å spare heller :(

Skrevet

Noen her sparer like mye som jeg har utbetalt i mnd.

Skrevet

4000 fast i måneden. Er det noe til overs før neste lønning, sparer jeg det og.

Skrevet

Alt fra 0 til 10 000 kr i mnd. Kommer an på inntekten den måneden.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet (endret)

Vi bor i oslo. Vi betaler lite på leiligheten vi bor i nå. ca 7000 med husleie fra "styret" og da er lån + renter medberegnet i den summen.

har goder fra "borettslaget" også, fordi vi har en bedrift som gagner dem på mange måter.

Endret av LilleCanCan
Skrevet

Vi har fast spareavtale på 3200,- per måned, men overfører som regel 3-5000 ekstra i slutten av hver mnd. I tillegg har vi nå økt avdraget på lånet med 2000,- per måned og det kan jo ses på som sparing det også.

Skrevet (endret)

Spare 500kr hver på BSU og 5000kr til bryllypet, ellers spares det ingenting.

Edit: Vi har både huslån, billån og studielån.

Endret av Elize
Skrevet

Ikke noe fast, for jeg har ikke fast jobb. Men jeg prøver å sette av så mye som mulig av det jeg tjener til både framtidig forbruk/utgifter og sparing på BSU når jeg ser det er nok.

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Vi sparer 8000 til sammen pr måned (fordelt på fond/sparekonto) , BSU kommer i tillegg! :)

Kan legge til at vi begge er fulltidsstudenter med fullt studielån (på konto) samt deltidstjobber. Vi har akkurat kjøpt oss leilighet og betaler omtrent 7000 i mnd for lån og forsikringer.

Skrevet

Jeg bor på vestlandet, har 20 000 utbetalt i måneden, hvorav 10 000 går til husleie/nedbetaling av boliglån. Jeg sparer minst 4 000 av de gjenværende pengene hver måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...