Gjest Litt stresset Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Vi har somlet litt med å få sendt inn papirene men nå er både forlovererklæringene og "ekteskapspapirene i boks". Jeg bor i Oslo. Hvilken adresse er det de skal sendes til?? Vet det er folkeregisteret, men dere som bor i Oslo. Hvor har dere sendt det??? Kan ikke sende de feil for jeg begynner å få litt dårlig tid...
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ingen som har sendt inn papirer i Oslo???
KCam Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Ingen som har sendt inn papirer i Oslo??? Oslo Likningskontor heter nå Skatt Øst: Skatt øst 0630 Oslo Jeg merket i tillegg konvolutten med "Prøvingsattest for ekteskap", for å spare tid.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Takk for svar og tips til merking av konvolutt. Da går den med posten i dag. Bryllupet er 21. juni. Hvor lang tid tok det før du fikk prøvingsattesten?
KCam Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Takk for svar og tips til merking av konvolutt. Da går den med posten i dag. Bryllupet er 21. juni. Hvor lang tid tok det før du fikk prøvingsattesten? Tror det tok 4-5 uker, litt usikker pga påsken. Men tror ikke du har noen grunn til bekymring, du vil nok få den i god tid innen bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå